فرمانده تیپ نینوا در دوران دفاع مقدس:

امروز مرزهای ما تا سوریه پیش رفته است

فرمانده سپاه نینوا در دوران دفاع مقدس گفت: امروز مرزهای ما تا سوریه پیش رفته است و اگر رژیم منحوس آل‌سعود بخواهد از روی نادانی عملی نابخردانه انجام دهند، در کمتر از یک روز بدست توانمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از صحنه روزگار محو خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۰۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار محمدعلی فلکی در مراسم خاطره‌گویی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان پایگاه شهید مهدی باکری شهر پرندک با اشاره به رشادت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: همه ایثارگران افراد ارزشمندی هستند چراکه شیرین ترین داشته و هستی خود که جان است را در طبق اخلاص گذاشتند و ما باید در این زمینه میراث داری کنیم و این رسالت همه ما در حوزه ایثار و شهادت است.

وی به حمایت های کشورهای مختلف جهان از رژیم بعث عراق اشاره کرد و با بیان اینکه عده جنگ ایران وعراق را سومین جنگ جهانی می نامند، تصریح کرد: با وجود این همه، حمایت از صدام ولی میزان تلفات و خسارت های دشمن دو برابر ما بود.

فرمانده سپاه نینوا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: اهدای بیش از 220 هزار شهید برای حراست از ارزش‌های اسلامی در دوران دفاع مقدس موجبات گرامی داشتن آغاز این برهه بسیار خطیر و مهم در تاریخ انقلاب را فراهم کرده است.

سردار فلکی با بیان اینکه امروز مرزهای ما تا سوریه پیش رفته است، خاطر نشان کرد: آل سعود و رژیم منحوس صهیونیستی در حد و اندازه ای نیستند تا ما آنها را به عنوان دشمن خود مطرح کنیم و اگر از روی نادانی عملی نابخردانه انجام دهند، در کمتر از یک روز بدست توانمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از صحنه روزگار محو خواهند شد.

وی با تاکید بر رسیدن به خودباوری در دوران دفاع مقدس گفت: نگاه امام خمینی (ره) مبنی بر کنار گذاشتن تفکر «نمی توانیم» در میدان عمل برای ما تجربه شد و این باور از برکات دفاع مقدس است که نباید هیچ گاه فراموش شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات