خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای روستای علی آباد جوانرود

یادواره شهدای آبروی محله شهید حمید بهرامی، با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان در روستای علی آباد ساسل از توابع بخش کلاشی شهرستان جوانرود روز دوشنبه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۳۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از جوانرود، فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در این آیین گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست.
سرهنگ فرامرز باوندپور افزود: بر ما تکلیف است که همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا در کوچه ها و محله های زندگی آنها این پیام را به همسایه ها می دهد که همسایه شما خانواده شهداست، شهدایی که با دادن جان خود امنیت و آرامش را برای همه ما به ارمغان آوردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جوانرود نیز گفت: آنچه که امروز وظیفه همه ماست و قرآن به هر مسلمانی دستور داده جهاد در راه خداست.
حجت الاسلام سجاد کریمی افزود: ارزش هایی که شهدا برای دفاع از ما قرار دادند، ایمان، تقوا، جهاد و کوشش است و امروز دشمن با همه توان خود از طریق ماهواره ها و فضاهای مجازی دنبال آن است فرهنگ جامعه و ارزش هایی که ما برای آنها خون داده ایم از بین برود.
حجت الاسلام کریمی یادآور شد: شهدا در راه خدا جهاد کردند و شهید شدند و وظیفه همه ماست که از آرمان های شهدا دفاع کرده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
ارسال نظرات