خبرهای داغ:
مسئول حفاظت اطلاعات سپاه نینوا ؛

انقلاب بر پایه ی ارزش های اسلامی رو به جلو حرکت می کند

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه نینوا گفت: انقلاب بر پايه ارزش‌ها و معارف اسلامي، حرکتي دائمي به سمت آرمان‌هاي عالي و تغييرناپذير خود دارد.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ شاهچراغی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه نینوا درمراسم نهضت روشنگری بمناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان سپاه مراوه تپه گفت : انقلاب بر پايه ارزش‌ها و معارف اسلامي، حرکتي دائمي به سمت آرمان‌هاي عالي و تغييرناپذير خود دارد.این انقلاب با رهبری امام خامنه ای در حال حاضر رو به جلو حرکت می کند و مبارزه با استکبار جزو مباني اصيل انقلابيگري به حساب مي آيد .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامي، حاصل عزم و ايمان و نيروي انقلابي مردم ايران است، بیان داشت: که حول ولايت امام راحل (ره) بسيج شد و بر رژیم ستمشاهي  پیروز گردیدند و نظام مقدس جمهوري اسلامي را تشکيل داد. جمهوري اسلامي براي دوام و بقاي خود و دستيابي به اهداف والاي انقلاب به نيروي  های انقلابی نيازمند است.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه نینوا افزود: دشمنان نيز بهخاطر شناختي که از اين حقيقت بهدست آوردهاند، دائما در تلاشند تا اين نظام مقدس را از محتواي اسلامي و انقلابي خود تهي کنند. به همين خاطر، برنامه‌ريزي همه جانبه‌اي براي تغيير محتوا، رفتار و افکار انقلابي مسئولان و مردم، ولو با حفظ صورت جمهوري اسلامي، انجام داده اند.عصبانيت قدرت‌هاي مادي عالم از امام (ره) و امت ايران اسلامي هم به همين اصل بر مي‌گردد و فشارها و تحريم‌هاي دشمنان، ناشي از هراسي است که انقلاب به واسطه ظلم‌ستيزي و نفي هميشگي استکبار در دل آن‌ها ايجاد کرده است.

سرهنگ شاهچراغی اذعان کرد : احياي انسانيت در پرتو بعد معنوي و اخلاقي از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي به شمار مي رود. در واقع مردم در جريان انقلاب با آزادي از زنجيرهاي دروني خود (هوا و هوس، ترس و طمع و ... ) و با رهبري امام خميني (ره) به رشد سياسي و درک واقعي از حقوق و عدالت اجتماعي دست يافتند که در قالب مردم سالاري ديني بر نقش مردم در امور سياسي در کنار اهميت شرع دلالت دارد.

وی در ادامه  به توافق  FATF   اشاره کردند و بیان نمودند : امضاء این توافق در حالی این روزها رسانه ای شده است که بانک مرکزی ایران نهادها و سازمان های داخلی را برای تبعیت از FATF با خودتحریمی مواجه ساخته و خود را بیشتر تابع قوانین بین المللی می داند چرا که الزام به آن را از شروط برجام و جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور می داند و یکی از شرایط FATF عدم حمایت از  گروه های مقاومت اسلامی است، هر چند نباید فراموش کرد، این طرح با قانون اساسی و اسناد بالا دستی کشور مغایر است، چرا که مسیر قانونمندی خود را از مجلس نگذرانده است. از سوی دیگر یکی از مسائل مطرح درباره FATF جاسوسی از نهادهای مالی کشور و درز اطلاعات کشور به خارج است. دولت تاکنون بارها به منتقدان اجرای FATF عنوان کرده است که پذیرش آن هیچ گونه درز اطلاعات و محدودیت امنیتی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها