خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) صورت گرفت؛

نشست عاشقان ولایت با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس

همزمان با ایام گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس جمعی از یادگارن هشت سال دفاع مقدس در نشست عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۸۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
نشست عاشقان ولایت با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) در این مراسم که به همت شعبه تعلیم و تربیت برگزار شد گفت: امنیت امروز مرهون شهادت شهیدانی است که در رسیدن به خدا راه را آگاهانه انتخاب نمودند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت جانبازان افزود: بزرگترین درس شهیدان تبعیت از ولایت فقیه است.

گفتنی است: در این نشست که جمعی از مدیران شورای فرماندهی حوزه و فرماندهان پایگاه ها، مربیان تربیتی و سرگروه های حلقه صالحین نیز حضور داشتند، یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و نحوه مجروح شدن خود در یکی از عملیات ها پرداخت.

در ابتدای این نشست فرمانده حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس دارای تجربیات ارزنده ای هستند افزود: امروز همراهی شما را در کنار بسیجیان برای انتقال تجربیات را خواهانیم.

سید ابوالفضل شریفی در ادامه گفت: امروز درجبهه جنگ نرم دشمن نیز حضور شما پیشکسوتان جهاد و شهادت ضرورت دارد.

خاطرنشان می شود پخش نماهنگ از دوران دفاع مقدس و تجلیل از جانبازان این یادگاران هشت سال دفاع مقدس از برنامه های جانبی نشست عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) بود.
ارسال نظرات