خبرهای داغ:
به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری؛

تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در شهرکرد

اختتامیه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج با حضور رئیس بسیج هنرمندان کشور و قائم مقام معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت صدا و سیما در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۳۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کامران پارسی‌نژاد، در آئین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج که شامگاه دیروز دوشنبه پنجم مهرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: 604 اثر در داستان کوتاه بزرگسال، 88 داستان نوجوان، 444 داستانک بزرگسال و 66 داستانک نوجوان در این جشنواره شرکت یافت.

دبیر نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، افزود: روند داوری آثار در دو مرحله و هر مرحله با پنج داور به انجام رسید.

وی، ادامه داد:‌ در بخش داستان کوتاه رده سنی بزرگسال عابدین زارع از فارس رتبه نخست، مهدی زارع از فارس رتبه دوم، ساره نوروزی درونکلاه از مازندران رتبه سوم و وحید حسنی هنزایی از یزد، جلال توکلی الله‌آبادی از یزد، رقیه کریمی از همدان، رضوان کریمی از اصفهان، محمدسعید احمدزاده از فارس، اعظم‌السادات سرآبادانی از تهران و لیلا امانی از همدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

پارسی نژاد، گفت: در بخش داستانک رده سنی بزرگسال هانی شجاعی از مازندران رتبه نخست، صبا عنایتی از قزوین رتبه دوم، معصومه تصدیقی از خوزستان رتبه سوم و فاطمه ستاره از فارس، عزت‌الله صدیقی هفشجانی از چهارمحال و بختیاری، بیژن کیا از فارس، سید ابراهیم پیره از کرمانشاه، فاطمه صادق‌تبار از مازندران، مصطفی محمدی از خراسان‌رضوی و ابراهیم باقری حمید‌آبادی از مازندران از سوی هیئت داوران تقدیر شدند.

دبیر نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، افزود: پریا دوستی از زنجان رتبه نخست، فاطمه اسلامی از اردبیل رتبه دوم، فاطمه اسدی از اردبیل رتبه سوم را کسب و یحیی شاکری از تهران و شیما شهیدزاده از کرمان در بخش داستان کوتاه رده سنی نوجوان و جوان مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی، خاطرنشان کرد: در بخش داستانک رده سنی نوجوان و جوان الهام خوشی از زنجان رتبه نخست، نسترن اکبری از زنجان رتبه دوم، آنیتا زارع از گیلان رتبه سوم و پوریا اسکندرزاده و فاطمه کائینی از قم تجلیل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار