خبرهای داغ:
معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران:

دشمنان از ایمان و عقیده قلبی بسیجیان و ولایتمداران می‌ترسند

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران با بیان اینکه نگاه انقلابی امروز دشمنان را زمین‌گیر کرده است، گفت: دشمنان ما از این نگاه می‌ترسند نه از توپ و تانک و موشک‌های ما، دشمنان از ایمان وعقیده قلبی بسیجیان و ولایتمداران می‌ترسند.
کد خبر: ۸۷۵۴۰۹۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار رضا یزدی امروز در برنامه فرهنگی آبروی محله، یادواره شهید ابراهیم‌علی معصومی در شاهنجرین رزن با بیان رشادت‌های این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید معصومی از ایمان بسیار قوی برخوردار بودند.

وی افزود: این شهید بزرگوار حتی در شب‌هایی هم که بسیار خسته بودند نماز شبشان ترک نمی شد و اکثر نیروها از مصاحبت با وی لذت می بردند و آرزو داشتند با شهید معصومی هم سفره و هم صحبت شوند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران خاطر نشان کر: این ایام که دفاع مقدس نام گرفته و آن را گرامی می‌داریم به دلیل این است که اتحاد و یکپارچگی در این ایام مثال‌زدنی بود و امثال شهید معصومی با جان و دل به میدان آمدند تا از اسلام و ناموس و وطن خود دفاع کنند.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل مهمی که باعث شد دشمن به زانو درآید حضور روحانی و استوار همین شهدای عزیز ما بود چراکه این شهدا در مکتب حسینی پرورش یافته بودند و دارای یک بینش و نگاه ویژه‌ای بودند و این نگاه؛ شهدای ما را ارزشمند کرده بود.

یزدی ادامه داد: مادران ما از اینکه فرزندانی با این بینش و نگاه تربیت کرده‌اند باید برخود ببالند چراکه اسلام و مسلمین نیز به آنها می‌بالند.

وی اظهار داشت: دشمنان ما از این نگاه می‌ترسند نه از توپ و تانک و موشک‌های ما، دشمنان از ایمان وعقیده قلبی بسیجیان و ولایتمداران می‌ترسند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر نگاه شهدا در جامعه حاکم باشد تمام مشکلات ما رخت بر می بندد، گفت: اگر دقت کنیم در هر جایی مسئولی موفق می‌شود از این نگاه برخوردار بوده است و دشمنان ما در صدد هستند این نگاه را از جوانان و مسئولین ما بگیرند چراکه نگاه انقلابی آنان را امروز زمین‌گیر کرده است.

وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد با ایجاد دل مشغولی‌های جدید یاد شهدا را در دل‌ها بمیراند و ما باید سعی کنیم با برگزاری برنامه‌هایی همچون یادواره شهدا و عمل به سیره شهدا از این کار جلوگیری کنیم.

یزدی با بیان اینکه اگر عقب‌نشینی کنیم ظلم جهان‌گیر خواهد شد، تصریح کرد: بنابراین باید از شهدا مدد بجوئیم و در مقابل دشمن بایستیم.

* قطره قطره خون شهدا حامل پیام است

امام جمعه شهر قروه نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری شهدا را مظهر اقتدار کشور خواند و بیان کرد: قطره قطره خون شهدا حامل پیامی است که ما باید آنها را کشف کرده و در زندگی بکار ببندیم.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: کسی می تواند خودش را ادامه دهنده راه شهدا معرفی کند که اهداف و آرمانهای آنها را جامه عمل بپوشاند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات