مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک

دشمن به دنبال گرفتن روحیه انقلابی‌گری ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر اینکه هدف دشمن زدودن روحیه انقلابی‌گری از ملت ایران است، گفت: زمانی می‌توانیم در مقابل مستکبران بایستیم که روحیه انقلابی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۱۶۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در سومین نشست صمیمانه خانواده متربیان بسیجی پایگاه شهید زین‌الدین سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر الگوگیری از سیره شهدا گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای بیان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان ایران اسلامی است.

وی افزود: صمیمیت میان رزمندگان، یکی از ویژگی‌های هشت سال دفاع مقدس بود؛ انسجام و وحدت میان اقشار مختلف ملت ویژگی آن دوران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: امروز نیر در جبهه جنگ نرم در مقابله با دشمن، تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر دشمن‌های استکبار جهانی و دیگر مستکبران جهان در عصر امروز است.

حجت‌الاسلام عبدی یادآور شد: شجاعت، صداقت،ایمان، خودباوری و ولایت ‌از خصایص بود که در دوران دفاع مقدس متبلور شد؛ همه امت واحده برای یک هدف خاص شدند و فرمان رهبر خود را لبیک گفتند و از آرمان‌هایی انقلابشان دفاع کردند.

وی افزود: دشمن از همان ابتدا به هر ترفندی متوسل شده تا شعله انقلاب را خاموش کند، اما باید بدانند که روحیه انقلابی در همان دوران دفاع مقدس میان ملت ایران شعله‌ور شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: زمانی می‌توانیم در مقابل مستکبران بایستیم که روحیه انقلابی داشته باشیم؛ روحیه‌ای که ترویج آن در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات