خبرهای داغ:
آیت الله سعیدی

پیام حماسه دفاع مقدس ایستادگی تمام قد در برابر استکبار است

تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس این پیام تعیین کننده را دارد که باید در برابر تمام دنیای استکبار، تمام قد بایستیم.
کد خبر: ۸۷۵۴۵۵۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

پیام حماسه دفاع مقدس ایستادگی تمام قد در برابر استکبار است

آیت الله سید محمد سعیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به بازدید خود از غرفه های نمایشگاه اظهار کرد: برپایی نمایشگاه حاضر کار بسیار باشکوه و باعظمتی است که حتی در مقایسه با دو سال گذشته، از تجهیزات و ادوات و نوآوری های بیشتری استفاده شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت نمایشگاه امسال جذابیت هایی را برای بازدیدکنندگان بخصوص جوانان و نوجوانان ایجاد کرده، ادامه داد: جوانان و نوجوانان به لحاظ فطری به دین و دفاع از خود و ارزش ها علاقه دارند و این موضوع، ذاتی و غیر تلقینی است که باید مراقب باشیم منحرف و فراموش نشود و البته نمایشگاه در این زمینه دارای تلاش های موفقی بوده است.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) به مشاهدات خود از نمایشگاه یاد یاران اشاره و ابراز کرد: کار با ادوات جنگی نمایشگاهی، گرفتن عکس یادگاری و قرار دادن خود به جای یک رزمنده، باعث می شود نوجوانان آنچه را که پدران و مادران از دوران جنگ گفته اند، در اندازه خیلی کوچک از نزدیک مشاهده کنند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری نمایشگاه یاد یاران بر اقشار مختلف جامعه بیان داشت: بازدید از نمایشگاه بخصوص برای یادگاران جبهه و کسانی که ممکن است در کش و قوس زندگی از آن دوران فاصله گرفته باشند، موجب تجدید خاطرات می شود.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به اثربخشی بازدید از نمایشگاه بر مسئولان بیان داشت: پیام غرفه های نمایشگاه یاد یاران برای برخی مسئولان، نسبت به آنچه که وظیفه شان هست و گاهی به فراموشی سپرده می شود، به اندازه کافی الهام بخش است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد مسئولان حتما بیایند و ببینند این کشور با چه رنج و مجاهدتی حفظ شده است، اظهار کرد: تنها راه حفظ کشور و ارزش های انقلاب، مقاومت و ایستادگی است و راه هایی مثل مذاکره و ...، بحث های صرفا دیپلماسی و سیاسی است.

سعیدی تاکید کرد: آن چیزی که به عنوان پیام حماسه دفاع مقدس تعیین کننده است، این است که گوش به فرمان رهبر و پشت سر ایشان روی پای خود بایستیم و از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پاسداری کنیم.

نمایشگاه یاد یاران استان قم تا جمعه 9 مهر در حدفاصل جمکران تا شهرک قدس برپاست.


ارسال نظرات