خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:

کلامی که برای خدا نباشد تهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: همه سخن‌ها باید فقط برای جلب رضای خدا باشد چراکه در غیر این صورت لغو و بیهوده کلامی که برای خدا نباشد تهی است است.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۰۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جلسه کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) با اشاره به برگزاری حلسات اخوت اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات برقرای انس و الفت و دوستی در بین کارکنان است.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) عنوان کرد: همه خوبیها در سه ویژگی جمع شده است که اولین آن نگاه، دوم سکوت و سوم کلام است که هر یک به نوع خود جایگاه مهمی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: هر نگاهی که در آن عبرت نباشد سخیف است و فراموشی دارد و تاریخ نیز در خود عبرت‌هایی دارد که می‌آموزیم و به آن عمل کنیم.

وی ابراز داشت: هر سکوتی نیز که در آن فکر و اندیشه نباشد غفلت است و به همین دلیل یک ساعت اندیشیدن بهتر از 70 سال است.

گنجعلی از کلام و سخن به عنوان سومین ویژگی یک انسان مومن برشمرد و گفت: هر کلامی که در آن ذکر و یاد خدا نباشد لغو و بیهوده است.

وی خاطرنشان کرد: همه سخن‌ها باید فقط برای جلب رضای خدا باشد چراکه در غیر این صورت لغو و بیهوده است و کلامی که برای خدا نباشد تهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار