خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان خبر داد

جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «زارع الوانی» در همدان

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان از جزئیات برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سرهنگ شهید «محمدرضا زارع الوانی»، شهید مدافع حرم در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۴۶۱۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جزئیات تشییع و خاکسپاری شهید «محمدرضا زارع الوانی» در همدان اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید «زارع‌الوانی» روز شنبه 10 مهر ماه ساعت 16 در میدان فرودگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید نیز روز شنبه 10 مهر ماه در حسینیه امام خمینی(ره) از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم شهیدپرور و بسیجیان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) همدان یادآور شد: پیکر مطهر شهید «محمدرضا زارع الوانی» روز یکشنبه 11 مهر ماه ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) بر دستان مردم دارالمومنین همدان تشییع و در گلزار شهدای همدان خاکسپاری می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید «زرع الوانی» از ساعت 15 تا 17 در مسجد مهدیه همدان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار شهید «محمدرضا زارع‌الوانی» روز سه‌شنبه 6 مهر ماه در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات