خبرهای داغ:
در آستانه ماه محرم؛

پیکر مطهر دو شهید و دو مادر شهید بر دستان پرمهر مردم همدان تشییع شد

پیکر مطهر شهیدان «محمدرضا زارع‌الوانی» و «رحیم تفریجانی» و مادر شهید «حسن صوفی» و مادر شهیدان «علی و حسین مینایی» بر دستان پرمهر مردم دارالمومنین همدان تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۰۶۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، پیکر مطهر شهید مدافع حرم، شهید «محمدرضا زارع‌الوانی» بر دستان مردم دارالمجاهدین همدان با نواهای «یا حسین»، «یا زینب» و... تشییع شد.

این مراسم با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، فرماندهی سپاه استان کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار همدان، مسئولین سپاه استان و ناحیه همدان، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مردم برگزار شد.

همچنین در این مراسم پیکر مطهر شهید «رحیم تفریجانی» از جانبازن دفاع مقدس و مادر شهید «حسن صوفی» و مادر شهیدان «علی و حسین مینایی» بر دستان پرمهر مردم همدان تشییع شد.

آیت‌الله محمدی نماینده ولی‌فقیه در استان نیز با بیان اینکه اگر مادران شهدا نبودند شهدا نمی توانستند به مقام رفیع شهادت برسند ابتدا بر پیکر مادران شهیدان «صوفی» و «مینایی» نماز خواند و سپس بر پیکر مطهر این دو شهید والامقام نماز اقامه کرد و بعد از اقامه نماز پیکر مطهر دو شهید و دو مادر شهید بر دستان مردم تا گلزار شهدای همدان تشییع شد.

پیکر مطهر شهید «محمدرضا زارع الوانی» بنابر وصیت و علاقه‌ای که به شهید «محمد غفاری» داشت در گلزار شهدای همدان در جوار مزار این شهید بزرگوار به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید «رحیم تفریجانی» نیز در گلزار شهدای روستای تفریحان خاکسپاری شد و پیکر مطهر مادران شهید «صوفی» و شهیدان «مینایی» در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات