خبرهای داغ:

نمایشگاه عکس رزمندگان شیروانی در هفته دفاع مقدس برگزارشد

قدوسیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام خمینی(ره) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه یک روزه عکس رزمندگان اعزامی از سپاه شیروان به جبهه های حق علیه باطل در محل مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۵۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شیروان؛ "علی قدوسیان" فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام خمینی(ره) در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه عکس منتخب بیش از 800 عکس جمع آوری شده رزمندگان اسلام اعزامی از شهرستان شیروان به مناطق جنگی است.

وی  افزود : از بسیجیان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگران درخواست می شود جهت ایجاد بانک تصاویر رزمندگان اسلام  عکس هایی را که از دوران جنگ تحمیلی در اختیار دارند به این پایگاه جهت اسکن تحویل نموده تا در مناسبت های بعدی در قالب نمایشگاه از آنان مورد استفاده قرار بگیرد.

قدوسیان در ادامه اظهار داشت: این پایگاه با اعلام شماره تماس  09155864495  آماده دریافت پیشنهادات و نظرات همشهریان عزیز جهت برگزاری نمایشگاه های بعدی می باشد و همچنین علاقمندان به تهیه این تصاویر که در این نمایشگاه ها به نمایش عموم در می آید به این پایگاه مراجعه  نموده و نسخه ای از آن را دریافت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها