خبرهای داغ:
توسط معاون روابط عمومی سپاه استان قم مطرح شد

تقدیر از اهتمام رسانه‌های استان در پوشش اخبار نمایشگاه یاد یاران

معاون روابط عمومی سپاه استان قم گفت: حضور گروه‌های مستندساز، عکاس و خبرنگار قمی در نمایشگاه بزرگ یاد یاران نشان از اهتمام رسانه‌های استان قم نسبت به پوشش اخبار ارزشی بوده که این اهتمام قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۷۵۶۰۵۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
تقدیر از اهتمام رسانه‌های استان در پوشش اخبار نمایشگاه یاد یاران
تقوایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه سپاه استان قم طی هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی را در نقاط مختلف استان قم اجرا کرده است، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در راستای انعکاس این فعالیت‌ها اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی از نمایشگاه یاد یاران به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی سپاه استان قم در هفته دفاع مقدس نام برد و افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم فرصت مطلوبی برای تقویت فرهنگ جهاد و شهادت بوده به همین علت رسانه‌ای کردن فعالیت‌های این نمایشگاه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع)  خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه هفته دفاع مقدس نسبت به سال گذشته رویکردهای جدیدی را در دستور کار خود قرار داده و به مدت 9 روز از ساعت 17 الی 23 هر شب آماده استقبال از بازدیدکنندگان بوده است.

وی با اشاره به استقرار غرفه روابط عمومی سپاه استان قم در نمایشگاه یاد یاران تصریح کرد: برنامه زنده «فانوس» از شبکه استانی نور با حضور فرماندهان دفاع مقدس، مسؤولان استانی، خانواده شهدای مدافع حرم و شاعران آیینی در نمایشگاه بزرگ یاد یاران طی هفته دفاع مقدس هر شب بعد از نماز مغرب و عشا اجرا شده است.

تقوایی از اختصاص برنامه ویژه رادیو «جبهه» به نمایشگاه بزرگ یاد یاران یاد کرد و گفت: با استفاده از این برنامه هر شب از ساعت 20:30 الی 21:30 عملکرد نمایشگاه بزرگ یاد یاران با محوریت مصاحبه‌های مردمی در رادیو جبهه بازگو شده است.

وی پخش گزارش‌های مردمی توسط مرکز خبر شبکه استانی نور را از دیگر برنامه‌های رسانه‌ای نمایشگاه بزرگ یاد یاران برشمرد و مطرح کرد: حضور گروه‌های مستندساز، عکاس و خبرنگار قمی در نمایشگاه بزرگ یاد یاران نشان از اهتمام رسانه‌های استان قم نسبت به پوشش اخبار ارزشی بوده که این اهتمام قابل تقدیر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار