خبرهای داغ:

اقتدار امروز ما مرهون خون شهداست

امام جمعه شهر بابا حيدر گفت: شهيدان اهل عبادت و عبوديت بودند به طوری‌که وقتی در دل شب وارد جبهه مي شدي چيزي جز راز و نياز با خدا به چشم نمي خورد .بايد فضاي عبادت وعبوديت را در خانه ها ايجاد کنيم.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۷۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدباقر ياوري در مراسم يادواره شهدا روستا هيرگان با اشاره به آيه 30 سوره فصلت گفت: آناني که ايمان آوردند واستقامت ورزيدند فرشته ها بر آنها  واردمي شوند.نترسيد وغمگين نباشيد.

این مسئول در ادامه به ويژگي شهدا پرداخت وافزود:شهيدان اهل عبادت وعبوديت  بودند به طوريکه وقتي در دل شب وارد جبهه مي شدي چيزي جز اخلاص،خدا،دعا وقرآن ، زمزمه و راز ونياز  به چشم نمي خورد .بايد فضاي عبادت وعبوديت را در خانه ها ايجاد کنيم،وبا فحشا ومنکرات مبارزه کنيم.

امام جمعه بابا حیدر به ويژگي هاي ديگر شهدا اشاره داشت وخاطر نشان کرد: شهدا در اوج رضايتمندي بودند و شکايت نداشتند،آنها رضايت مندي را از  مکتب امام صادق يادگرفته بودند ،مومن هميشه شکر گزار است و راضي است به تقدير الهي مي باشد.

یاوری با بيان اين که به برکت خون شهدا و ايثارگران، ايران اسلامي توانسته امروز به جايگاه والايي در عرصه بين‌المللي دست يابد، افزود: اگر اين ايثارگري ‌ها و از جان گذشتگي‌ ها شهداي والامقام نبود اکنون ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي داراي چنين اقتدار و صلابتي نبود.

 وی با اشاره به جايگاه والاي شهادت در نزد خداوند، خاطرنشان کرد: شهادت بالاترين درجه انسان در نزد خداوند بوده که خداوند اين نعمت را به بندگان خاص خود عنايت مي‌کند.

منطقه هيرگان در استان چهاوحال و بختياري از توابع شهرستان فارسان در ۵ کيلومتري شهر باباحيدر قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار