معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه:

دوره آموزشی "سواد فضای مجازی" ویژه طلاب برگزار می شود

معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه با توجه به اهمیت فضای مجازی دوره ی آموزشی تحت عنوان "سواد فضای مجازی" ویژه طلاب و مبلغین حوزه های علمیه استان تهران برگزار نماید.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۶۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
 
 
 
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "ذکریا نیکویی" معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه گفت: فضای مجازی فرصتی است که باید همه از آن به نحو احسنت استفاده کنند.

وی افزود: روحانیون که افسران ترویج دین هستند نیز باید در این فضا فعال بوده و بهترین استفاده را از این ظرفیتی که مدتهاست به وجود امده داشته باشند و در چنین عرصه ای که دشمن به گسترش فعالیت های ضد دینی و ضد ارزشی می پردازد به شبهات پیش آمده برای جوانان پاسخگو باشند.

حجت الاسلام نیکویی تصریح کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت شناسایی شبهات روز و پاسخ به آنها به عنوان اهم وظایف حوزه‌های علمیه و این که این کار هیچ منافاتی با فقاهت ندارد و باید برای پاسخ به شبهات دینی نیزهمانند کاوشهای دقیق وپردامنه فقهی،اقدام و عمل کرد  که در چنین زمانی که آحاد مردم در فضای مجازی به نوعی فعال هستند با شیوه های نوین، جذاب و به روز در توسعه ارزش های اسلامی بپردازند.

معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه گفت: : توسعه آموزش‌ها و توسعه توان تبلیغی در فضای مجازی و حمایت ویژه و جدی از این اقدامات در ادامه برنامه‌ها باید اتفاق بیفتند تا روحانیون و مبلغان دینی با ارتباط با جوانان به سئوالات شرعی، معنوی و اعتقادی آنان پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: لذا سازمان بسیج رسانه در همین راستا به دلیل اهمیت این موضوع  یک دوره ی  آموزشی مبنی بر سواد فضای مجازی ویژه طلاب و مبلغین حوزه های علمیه استان تهران برگزار نماید.

معاون تعلیم وتربیت آموزش سازمان بسیج رسانه در پایان گفت: دشمنان در فضای مجازی با تمام توان علیه باورها ومقدسات دینی ما کار می کنند، لذا باید طلاب و فضلای مستعد از این بستر در راستای ترویج دین و پاسخ گویی به شبهات نهایت استفاده ببرند.



ارسال نظرات