خبرهای داغ:
همزمان با هفته ناجا صورت گرفت

امحای 1735 کیلوگرم مواد مخدر در استان قم

یک‌هزار و 735 کیلوگرم مواد مخدر با حضور مسوولان استان همزمان با هفته ناجا امحا شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۴۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم امحای یک‌هزار و 735 کیلوگرم مواد مخدر غیرقابل استحصال و صنعتی با حضور استاندار، فرمانده انتظامی و مدیران استان صبح امروز همزمان با هفته ناجا در پارک‌سوار امیرکبیر قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و گفت: همت و تلاش اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای پیشگیری از این مسئله در جامعه است و همکاری دستگاه‌های مختلف عضو شورا را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

کاظم مجتبایی با تاکید بر محوریت مبارزه با مواد مخدر در فعالیت‌های این بخش خاطرنشان کرد: برای کنترل مواد مخدر در کشور سه محور اصلی مشخص شده که مبارزه با این امر اولویت اصلی است.

وی با اشاره به امحای بیش از یک‌هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر همزمان با هفته ناجا اضافه کرد: پس از یکسال اقدامات مختلف در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان این میزان مواد پس از مدت‌ها رصد، پیگیری و تعقیب و گریز کشف و ضبط شده است و امروز شاهد امحای آنها هستیم.

استاندار قم نیز در این مراسم طرح‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به افزایش آمار اعتیاد در جامعه، برنامه‌های ویژه مقابله و پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر در دستور کار شوراست.

سیدمهدی صادقی با تاکید بر نقش آگاهی‌بخشی به جامعه در کاهش مشکلات مربوط به مواد مخدر خاطرنشان کرد: برنامه اصلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد باید در راستای آگاهی‌بخشی به جوانان باشد.

وی نقش آموزش و افزایش آگاهی‌ها در مصونیت جامعه در مقابل مواد مخدر را یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه شاهدیم فرماندهی انتظامی استان اقدامات قابل توجهی را انجام داده و برخورد شدید با پدیده شوم مواد مخدر را در دستور کار دارد.
ارسال نظرات