خبرهای داغ:
معاون استاندار قم:

پیام عاشورا باید همواره مدنظر باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: پیام عاشورا باید همواره مدنظر باشد و با درس‌آموزی از مکتب عاشورا زندگی فردی و اجتماعی خود را اداره کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۸۲۵۴
|
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
پیام عاشورا باید همواره مدنظر باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سومین جلسه شورای فرهنگی استانداری قم در آستانه ماه محرم به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

در این جلسه سیدصدرالدین موسوی با اشاره به ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و اصحاب با وفایش در ماه‌های محرم و صفر، بر استفاده از سیره و منش آن امام معصوم تاکید کرد و گفت: پیام عاشورا باید همواره مدنظر باشد و با درس آموزی از مکتب عاشورا زندگی فردی و اجتماعی خود را اداره کنیم.

وی با اشاره به آثار و برکات زنده نگهداشتن عاشورا، بر فضاسازی مناسب و تدارک برنامه‌های مطلوب در این ایام تاکید کرد و ادامه داد: شورای فرهنگی در تقویت بنیه فرهنگی همکاران تاکید بسزایی دارد، این شورا مسؤولیت مهمی بر عهده دارد و همه اعضای حاضر باید الگو باشند.

در این جلسه اعضای حاضر ضمن تشریح برنامه‌های خود گزارشی از اجرای مراسم جشن تکلیف فرزندان همکاران استانداری و برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس ارائه کردند.
ارسال نظرات