خبرهای داغ:
نائب رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان؛

تبیین اهداف انقلاب از تریبون های نمازجمعه استان گلستان

نائب رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان گفت:برای نخستین بار در استان گلستان، همزمان 15 دانشجوی انقلابی از تریبون های نماز جمعه شهرستان های استان گلستان به تبیین گفتمان امام و انقلاب می پردازند.
کد خبر: ۸۷۵۸۴۳۴
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان نائب رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت:برای نخستین بار در استان گلستان، همزمان 15 دانشجوی انقلابی از تریبون های نماز جمعه  شهرستان های استان گلستان به تبیین گفتمان امام (ره)و انقلاب می پردازند.
زنگانه ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اباعبدا..(ع) گفت: مراتب قدردانی بدنه جنبش دانشجویی علی الخصوص بسیج دانشجویی را خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم می کنیم که بانی آغاز این موج روشنگری و مطالبه گری توسط دانشجویان در تریبون های نمازجمعه شدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با این حرکت، زاویه ای دیگر از مطالبات اجتماعی و دانشجویی به گوش مسئولان نظام در قوای سه گانه برسد و همگی بتوانیم در حفظ کشتی انقلاب و نظام ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در مسیر راستین آن گام بر داریم.

نائب رئیس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان افزود: در این راستا دانشجویان بسیجی و دغدغه مند و انقلابی استان متقاضی حضور در مصلی های شهرستان جهت انجام این مهم شده اند و هر یک با مطالعه و تحقیق مواردی را که احساس نیاز می شد را قرار است در مصلی این هفته استان در جمع نمازگزاران ارائه دهند.

زنگانه تاکید کرد: این اقدام انقلابی بصورت هماهنگ و همزمان در 15 مصلی استان گلستان برگزار می شود.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها