خبرهای داغ:
گفتگو با مخترع گلستانی؛

اختراع جدید جوان گلستانی

جواد حیدری جوان مخترع گلستانی از امید به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست با اختراع جدیدش با نام" باک شور" خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۸۶۰۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  ، جواد حیدری مخترع جوان گلستانی با بیان اینکه آلایندگی ناشی از رسوب گیری و لجن گیری باک خودر و سبب انتقال آب به پمپ سوخت خودرو می شود، اظهارکرد: پیامد این امر سبب آلودگی محیط زیست ناشی از دودهای حاصله است که جهت رفع این مشکل شستشوی دوره ای باک خودرو در دستور کار مالکان خودرو قرار داده می گیرد.

وی همچنین از نحوه استفاده از دستگاه "باک شور" گفت:باک را داخل دستگاه قرار می دهیم،درب دستگاه بسته می شود و برای باک متناسب با جرمی که بسته زمان شستشو با مواد شوینده تعیین می کنیم.

وی بیان داشت: از آنجایی که در کارواش ،فقط نزدیکی درب باک را می شورند، دستگاه " باک شور" با عملکرد نیروی گریز از مرکز تمامی سطوح داخلی باک را که دیده نمی شود و قابل دسترس نیست را می شوید.

حیدری در پایان گفت: امیدواریم که از این اختراع حمایت کافی صورت بگیرد و موفق به تولید انبوه این دستگاه و استفاده آن در تمامی  نقاط کشور باشیم تا بتوانیم از نفس کشیدن در هوایی پاکیزه لذت ببریم.

گفتنی است؛ این مخترع در کارنامه کاری خود ،ثبت 3اختراع کشوری، کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2014 کرواسی و دارای 20 سال سابقه کاری در زمینه صنعت و تولید می باشد.

خبرنگار افتخاری بسیج خانم  کبری ثریامحابد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها