خبرهای داغ:
استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:

پیوستن ایران به کنوانسیون کودک فرهنگ مقاومت را از دانش آموزان می گیرد

بسیج گفت: معنای پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک این است که نوجوانان در دبیرستان و مقاطع پایین تر حتی دبستان نمی توانند آموزش دفاعی ببیند و راجع به فرهنگ شهادت، جنگ و دفاع نباید مطلبی در کتاب هایشان وارد شود.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۰۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
احمد رضا بسیج مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص پیامدهای منفی پیوستن ایران به کنوانسیون حقوق کودک اظهار داشت: بسیاری از کنوانسیون ها و نهاد های بین المللی توسط صهیونیست ها شکل گرفته اند و در خدمت آرمان و اهداف آنها هستند.

این مدرس دانشگاه خاطر نشان کرد: معنای پیوستن به کنوانسیون حقوق کودک این است که نوجوانان در دبیرستان و مقاطع پایین تر حتی دبستان نمی توانند آموزش دفاعی ببیند و راجع به فرهنگ شهادت، شهید، جنگ و دفاع نباید مطلبی در کتاب هایشان وارد شود که این خواسته اصلی استکبار است و ما هم نباید با غفلت به آن دامن بزنیم.

وی افزود: نباید فریب برخی کنوانسیون ها را بخوریم و بعد هم دچار ضعف و نقص هایی شویم که در دراز مدت خود را نشان خواهد داد؛ متاسفانه دولت به دلیل اعتماد به استکبار به دنبال اهداف آنها می رودکنوانسیون حقوق کودک هم یکی از همین موارد است از قبل تو هم کنوانسیون مربوط به زنان مطرح شد همه اینها ساختارهای صهیونیستی داشته و ما را به وابستگی ها و دوری از ارزش ها فرا می خوانند.

بسیج در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم عقلای جامعه و نمایندگان مجلس به نوعی با عضویت کشورمان در این کنوانسیون مخالفت کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار