خبرهای داغ:
مداح قمی:

تعمیق بصیرت حسینی لازمه مقابله با سکولاریسم در هیئات است

مداح اهل بیت(ع)، تعمیق بصیرت حسینی را لازمه مقابله با خواسته شوم دشمن مبنی بر ترویج سکولاریسم در هیئات مذهبی دانست.
کد خبر: ۸۷۵۹۲۵۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کربلایی محمد جواد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به دغدغه های بسیار جدی مقام معظم رهبری درباره خطر رواج سکولاریسم در هیئت ها طی سال های اخیر اظهار داشت: نباید به بهانه افزایش شور و حال در هیئت ها از تقویت بنیه معارفی و اعتقادی مردم و نسل جوان غافل شد ، بلکه می بایست تلفیق شور و شعور دینی و انقلابی در فضا و بستر بسیار عظیم و ارزشمندی به نام هیئت امام حسین(ع) صورت گیرد.

وی افزود: طبعاً اگر فقط بحث شور مطرح باشد و معرفت افزایی در کار نباشد نهایتاً می شود همین هیئاتی که به سمت سکولاریسم حرکت می کنند و از آن سو هم البته اگر صرفاً بحث معرفت و بصیرت در میان باشد و به شور و عاطفه اهمیت داده نشود، آن حرکت انقلابی و مفید و سازنده حاصل نخواهد شد.

این مداح قمی همچنین با اشاره به این که قطعاً ارتباط پیوسته مداحان با روحانیون وارسته و انقلابی، آسیب های مداحی را به حداقل می رساند، گفت: به اعتقاد بنده دست مداح باید در دست روحانیون مهذب باشد که البته دشمن این را نمی خواهد و برای جدایی این دو طیف برنامه ریزی کرده و می کند.

وی با اشاره به این که خادمی ونوکری اهل بیت(ع) بالاترین افتخار و منصب است، بیان داشت: همان طور که حضرات معصومین فرموده اند ما باید بکوشیم که نوکر و محب خوبی برایشان باشیم و مایه آبرو و عزت بیشتر آنها نه این که خدای ناکرده موجب وهن و سرشکستگی شان شویم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار