خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف قم:

نهضت عاشورا فرصتی برای تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: نهضت عاشورا فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه استکبارستیزی در میان همه مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۶۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم عصر یکشنبه در همایش بصیرت عاشورایی در قم با اشاره به برنامه ریزی ها و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و هجمه به مرزهای فکری و فرهنگی این مرز و بوم، خاطرنشان کرد: امروز جبهه استکبار با برافروختن آتش در جهان اسلام، توطئه های بسیاری را برای از میان بردن اسلام و تشیع به کار گرفته است. 

وی با بیان این که نهضت عاشورای حسینی ظرفیت بی نظیر مذهبی و معنوی برای بشریت فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قیام خود در برابر طاغوت زمان، جامعه اسلامی را از غرق شدن در فساد و تباهی نجات داد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به زنده نگاه داشتن امر به معروف و نهی از منکر در نهضت عاشورا، اظهار داشت: ما باید در تمامی طول سال به ویژه در ایام محرم نسبت به این دو فریضه الهی بسیار توجه داشته باشیم، زیرا امام حسین(ع) با تکیه بر امر به معروف و نهی از منکر برای همیشه اسلام را بیمه کرده است. 

وی در پایان بر ضرورت بصیرت افزایی در میان جوانان برای مقابله با نقشه های شوم دشمنان تاکید کرد و گفت: امروز همه مردم و مسئولان به ویژه بسیجیان و آمران به معروف و ناهیان از منکر در تمامی قشرها باید بسیار آگاه و تیزهوش باشند تا با استفاده از فرصت ناب انقلاب اسلامی زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) را فراهم سازند. 

همایش بصیرت عاشورایی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و زندگی به سبک اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان در سالن همایش های آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) در قم برگزار شد. 
ارسال نظرات