خبرهای داغ:
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در قم:

مسئولان از شهدا باور به خدا را بیاموزند نه کد خدا

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، گفت: امروز مسئولان و مدیران ما باید از شهدا و رزمندگان ما اداره و مدیریت جامعه را یاد بگیرند که اول خدا نه کد خدا.
کد خبر: ۸۷۶۰۵۵۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار اسماعیل کوثری در مراسم عزاداری شب هشتم محرم در هیئت رزمندگان اسلام قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اینکه معامله با خدا بهترین نوع معامله است، اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کردند و امیدواریم این نوع مرگ هم نصیب ما شود.

 وی ادامه داد: جنگ بر ما تحمیل شد و عراق شروع کننده جنگ بود که ما فقط دفاع کردیم به همین دلیل با عنوان دفاع مقدس از آن یاد می کنیم.

فرمانده لشکر محمدرسول‌الله(ص) در دوران دفاع‌مقدس با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) این نظام و انقلاب را برپا کرد، گفت: ابر قدرت های دنیا بر این موضوع حساس بودند که نباید دین داشته باشید چرا که دین به انسان آگاهی و بصیرت می دهد که دشمن از چنین افرادی هراس دارد.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس دشمنان تمام اطلاعات لازم درخصوص ایران را داشتندو قرار بود هفت روز بعد از شروع جنگ به تهران برسند اما دشمن دو عامل مهم را حساب نکرده بود؛ آنها رهبری(ولایت) و مردم ولایت مدار را حساب نکرده بودند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثر نیروهای حاضر در جبهه جوان بودند و براهلبیت(ع) اعتقاد و ایمان داشتند، ابراز داشت: با هجوم دشمن به کشور امام دستور دفاع از کشور را داد و هم ه لبیک گفتند و در میدان جنگ حاضر شدند؛ رزمندگانی بودند که به دلیل نبود سلاح در آن زمان اسلحه نداشتند اما بازهم در صحنه جنگ حاضر شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهید ابراهیم هادی از رزمندگانی بود که معلم ورزش بود و همیشه تمام حقوق دریافتی خود که 1800تومان بود را بین نیازمندان تقسیم می کرد؛ این شهید در عملیات والفجر 8 شهید شد و قبل از عملیات می گفت که از خدا خواسته ام پیکرم مانند حضرت زهرا(س) هیچ وقت پیدا نشود و همین طور هم شده است.

این فرمانده دوران دفاع‌مقدس با اشاره به اینکه ایثار ، مقاومت و از خودگذشتگی شهدا امروز فرهنگ شده است، خاطر نشان شد:امروز آمریکای جنایتکار کسانی راتربیت می کند که ازخودش بدتر می باشد؛ چرا استکبار اجازه می دهد اینها این همه جنایت کنند و همه را در فضای مجازی نمایش می دهند فقط به دلیل ایجاد وحشت بین مردم دنیا می باشد.

وی ادامه داد: امروز مسئولان و مدیران ما باید از شهدا و رزمندگان ما اداره و مدیریت جامعه را یاد بگیرند که اول خدا نه کد خدا و آخر هم خدا.

کوثری با اشاره به اینکه امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، گفت:امروز مسیر شهدای دفاع مقدس در حال طی شدند توسط شهدای مدافع حرم می باشد که استکبار از این موضوع بسیار هراس دارد.

وی در خاتمه خاطرنشان شد: 124هزار پیامبر آمدند تا مسیر صراط مستقیم و مسیر رسیدن به خدا را به ما نشان دهند و امروز هم امام و رهبری در همان مسیر گام برمی دارند و به ماهم مسیر را نشان می دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار