خبرهای داغ:
شهردار منطقه 7 قم خبر داد

توزیع سجاده‌های نماز ظهر عاشورا در میدان بزرگ امام خمینی(ره)

شهردار منطقه هفت قم گفت: فضاسازی مناسب ایام عزاداری محرم در تمامی مناطق شهری قم بالاخص هسته مرکزی شهر و مسیرهای منتهی به حرم مطهر در حال انجام است.
کد خبر: ۸۷۶۰۸۹۵
|
۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا اقبالیان در راستای خدمت رسانی به عزاداران حسینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه هفت قم میزبان تمامی دسته‌ها و هیات‌های عزاداری جهت تشرف به حرم مطهر است، رئوس وظایف این منطقه در حوزه خدماتی تعریف شده است اما چند سالی است با توجه به ظرفیت و استعداد منطقه و همکاری بسیار نزدیک سازمانهای شهرداری قم و تولیت آستانه مقدسه و هماهنگی با هیات‌های بزرگ توانسته‌ایم اقدامات و طرح‌های فرهنگی را نیز به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار منطقه هفت قم گفت: فضا سازی‌های صورت گرفته در میدان آستانه، صحن بزرگ امام خمینی(ره)، خیابان ارم ، بلوار عمار یاسر، میدان روح الله و بلوار زائر حال و هوایی شهر قم را آماده پذیرایی از عزاداران حسینی کرده است.

اقبالیان توزیع سجاده‌های نماز ظهر عاشورا، در میدان آستانه را یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده خواند و افزود: با توجه به استقبال عزاداران به توزیع سجاده در سالهای گذشته، این برنامه نیز به صورت خاص در حال پیگیری است و ان‌شاءالله با توزیع سجاده‌ها در بین عزاداران، قدمی در جهت باشکوه‌تر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا، برخواهیم داشت.

اقبالیان گفت: ستاد خدمات و اطلاع رسانی شهرداری منطقه هفت نیز در میدان بزرگ امام خمینی(ره) مستقر و از هفته گذشته مشغول خدمات رسانی به زائرین و عزاداران حسینی است.
ارسال نظرات