ثبت نام اینترنتی 17.5 درصدی خانوارهای استان مرکزی در سرشماری نفوس و مسکن

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان مرکزی گفت: تا به امروز 17/5 درصد خانوارها در استان مرکزی از طریق اینترنتی ثبت نام داشته‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۱۸۹۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
رقیه یادگاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به آمار خانوارهای ثبت نام شده در استان مرکزی و نرخ مشارکت خانوارها در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 گفت: تعداد خانوارهایی که تا به امروز به شکل اینترنتی ثبت نام داشته‌اند عبارت است از 78 هزار 145 خانوار بوده که281 هزار و 982 نفر را پوشش داده است.

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان مرکزی ادامه داد: در واقع 17/5 درصد خانوارها در استان مرکزی از طریق اینترنتی ثبت نام داشته‌اند ولی در کشور این آمار به 19/88 درصد می‌رسد.


یادگاری با اشاره به آمار ثبت نام شهرستان های استان مرکزی گفت: استان مرکزی دارای 12 شهرستان است که بیشترین آمار ثبت نام اینترنتی به ترتیب در شهرستانهای آشتیان، زرندیه، فراهان و ساوه صورت گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: از تمامی خانوارها انتظار داریم که در ثبت نام اینترنتی شرکت کنند و با دریافت کد آماری خود به ماموران سرشماری کمک کنند تا ثبت آمار تسریع یابد.

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان مرکزی یادآور شد: دسترسی به سامانه سرشماری اینترنتی برای خانوارها بسیار سهل است و با گوشی هوشمند در هر منطقه از استان می توان به راحتی وارد سامانه شد و ظرف مدت حداکثر 10 دقیقه اطلاعات را وارد و کد رهگیری را دریافت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات