خبرهای داغ:

پرورش زنبورعسل جلوه‌اي از تحقق اقتصاد مقاومتي در بخش بيلوار

حسن شيري يكي از افراد موفق در ايجاد طرح پرورش زنبور عسل درروستاي كمشور بخش بيلواراست كه با علاقه خاص خود به زنبور داري به اين شغل روي بياور
کد خبر: ۸۷۶۲۰۹۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بسیج سازندگی کرمانشاه، حسن شيري يكي از افراد موفق در ايجاد طرح پرورش زنبور عسل دربيلواراست كه با علاقه خاص خود به زنبور داري به اين شغل روي بياورد.


پرورش زنبورعسل با توجه به هزينه كم براي آغاز كار و سود زياد براي توليد كننده مي‌تواند در شهرستان به عنوان شغل محسوب شود.


امروز با توجه به تأكيدات رهبر معظم انقلاب تنها راه رفع مشكلات اقتصادي كشور، تحقق بخشيدن به اقتصاد مقاومتي است، كه در اين راستا مصاحبه اي را با كارآفرين موفق تنظيم نموده ايم كه در اقدام مثبت ايشان در راستاي حل مشكل بيكاري خود، گامي موثر در تحقق اقتصاد مقاومتي برداشته‌ است.


حسن شيري يكي از افراد موفق در ايجاد طرح پرورش زنبور عسل دربيلوار است كه با علاقه خاص خود به زنبور داري به اين شغل روي بياورد.


وي با بيان اينكه در سال گذشته من به اين شغل روي آورده ام افزود: با توسعه اين طرح و با كمك پدرم توانسته ام در كارم موفق شوم.


وي گفت: هر فردي مي تواند با استفاده از ظرفيت هاي محل زندگي خود، در حد توان درآمدزايي كرده و به تحقق اقتصاد مقاومتي كمك كند.


وي ادامه داد: با كمك تسهيلات بسيج سازندگي اين طرح را آغاز كرده و احساس مي كنم كه گام مثبتي را در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي برداشته ام.


اين كارآفرين برتر در پايان گفت: در اين منطقه معمولا برداشت عسل را از اواخر شهريور ماه و اوايل مهر ماه آغاز مي كنند كه با توجه به ميزان بارش ها در سطح شهرستان و روييدن بسياري از گل ها، اميدواريم برداشت خوبي را از اين محصول داشته باشيم.
ارسال نظرات