خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس خبر داد؛

گردهمایی 15 هزار نفری رزمندگان در گنبد کاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس از برگزاری گردهمایی 15 هزار نفری رزمندگان در 23 آذر ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۶۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالقدیر کریمی پیش ازظهر امروز در هفتمین جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهار کرد: گردهمایی 15 هزار نفری رزمندگان در 23 آذرماه جاری به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار میشود.

وی افزود: دستورالعمل این گردهمایی تنظیم و به دستگاههای اجرایی ارسال و تکالیف دستگاهها نیز تعریف و ابلاغ شده است.

فرماندار گنبد کاووس تصریح کرد: این گردهمایی بزرگ با سخنرانی سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی حاج صادق آهنگران تدارک دیده شده است.

کریمی هفت پیوست را برای این دستورالعمل تدوین شده خواند و گفت: سه پیوست فرهنگی و امنیتی و چهار پیوست نیز در حال بررسی و تدوین است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری گردهمایی رزمندگان سه مکان پیشبینی شده است، ابراز کرد: این برنامه در مصلی، استادیوم ورزشی و یا مصلی اهل سنت برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه گنبد کاووس با اشاره به اینکه 57 برنامه از ستاد به شهرستان اعلام شده است، افزود: حساسیت و تمرکز دستگاههای اجرایی نسبت به برنامههای اجلاسیه به طور مرتب نظارت میشود.

کریمی از فعالیت ستادهای 11 گانه در این شهرستان خبر داد و گفت: میانگین عملکرد این ستادها 60 الی 65 درصد است.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی با ستاد استانی و شهرستانی وجود دارد، افزود: از ظرفیت فرمانداران شرق استان حتما استفاده خواهیم کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس مشارکت مردمی را در اجرای برنامههای اجلاسیه جزو اولویتهای این ستاد دانست و گفت: تلاش میشود که این برنامهها با برجستگی مردمی به اجرا درآید.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها