خبرهای داغ:
حجت الاسلام شکری:

حجاب و عفاف تکلیف امروز زنان و دختران است

حجت الاسلام شکری در خصوص ضرورت تعهد به آموزه های دینی و اخلاقی در بین جوانان گفت: رعایت حجاب و عفاف تکلیف امروز زنان و دختران است.
کد خبر: ۸۷۶۲۴۸۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، برنامه "نهضت ما زنده ایم " به همت حوزه دانش اموزی در مدارس عصمت، خدیجه کبری، کار و دانش فاطمیه و حضرت زینب در شهر گیلانغرب و بخش گواور با حضور دانش آموزان  مقطع دبیرستان و راهنمایی برگزار شد.

 

حجت الاسلام شکری  در خصوص ضرورت تعهد به آموزه های دینی و اخلاقی در بین جوانان گفت: رعایت حجاب و عفاف و تعهد به آموزه های دینی تکلیف شرعی زنان و دختران و بلکه یک امر عقلایی در مواجهه با هجمه ضد فرهنگی و جنگ نرم دشمن  است.

 

وی ابراز داشت: انچه امروز در مواجهه با جنگ نرم دشمن برای جوانان مهم و با اهمیت جلوه می کند توجه به بحث اموزه های دینی ،رعایت حجاب و عفاف  و اقامه فرایض واجب دینی است مانند نماز و امر به معروف است .

 

این روحانی ابراز داشت: شخصیت وجودی زنان و بحث قداست رفتاری و اخلاقی آنها در مقایسه با حجاب به عنوان یک امر مصونیت بخش به مانند محافظی در صیانت از وجود پاک زنان است و نباید مقوله حجاب و عفاف را در زندگی روزمره، تعاملات اجتماعی و عقاید و باورهای وجودی به فراموشی سپرد.

 

وی در ادامه به شخصیت زن آزاده  معصومه آباد اشاره و شخصیت وی را نمونه خوبی برای الگو گیری دختران و زنان جوان دانست.


 


ارسال نظرات