خبرهای داغ:
یادداشت؛

راز موشک های سرگردان که به ناوهای آمریکایی اصابت نمی کند!

عربستان برای فشار آوردن به انصارالله و هوادارانش چندین جنایات جنگی را مرتکب شد و آخرین مورد آن حمله به مراسم ختم در صنعا با استفاده از بمب های آمریکایی بود .
کد خبر: ۸۷۶۲۷۵۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بسیج دانشجویی کرمانشاه، علی شجاعی کارشناس ارشد مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت: یک سال و نیم از جنگ یمن می گذرد سعودی ها و هم پیمانانشان به هیچ یک از اهدافشان در حمله به یمن نرسیده اند و هر روز ابعاد جدیدی از ناتوانی رژیم آل سعود در شکست دادن عزم و اراده ملت انقلابی یمن نمایان می شود . از سویی دیگر هر روز که از جنگ می گذرد مبارزان یمنی پیروزی هایی جدیدی را در جنگ بدست می آورند ؛ به همین دلیل عربستان برای فشار آوردن به انصارالله و هوادارانش چندین جنایات جنگی را مرتکب شد و آخرین مورد آن حمله به مراسم ختم در صنعا با استفاده از بمب های آمریکایی بود .
 

این اتفاق موجب بهت و حیرت بسیاری از محافل سیاسی و حقوق بشری در سراسر منطقه و حتی جهان شد . اما چند روز از این اتفاق نگذشته بود که پنتاگون اعلام کرد که از منطقه مورد کنترل انصارالله موشک هایی به سمت یکی از ناوهای امریکایی شلیک شده است و این موشک ها که گویا از نوع کروز هم بوده اند در اصابت به هدف ناموفق بوده اند ! نکته جالب توجه این است که امروز امریکاییها برای بارسوم اعلام کرده اند که باز هم به سمت آنها موشک شلیک شده است و بازهم به هدف اصابت نکرده است ... جنبش انصارالله هم از شلیک موشک به سمت ناوهای ایالات متحده ابراز بی اطلاع نموده و آنرا تکذیب کرده است.
 

با توجه به این که مشخص نیست که اصلا حمله موشکی در کار بوده است یا  نه ! این نکته به ذهن متبادر می شود که بیش از آنکه این  حملات پر مناقشه برای آمریکاییها نگران کننده باشد ؛ مساله گرفتار شدن آل سعود در باتلاق یمن برای کاخ سفید مساله ساز شده است و امریکاییها به هر ترتیبی که شده است بدنبال خارج کردن ارتش جنگ ندیده عربستان از بحرانی است که شاهزاده های نالایق بوجود آوردند !
 

امریکایی ها از طرح این موضوع اهداف زیر را دنبال می کنند :

 الف-به فراموشی سپردن جنایت صنعا توسط جنگنده های عربستان. 
ب- بر حذر داشتن انصارالله از شلیک به سمت ناوهای امارات- عربستان و قطر.
ج- مقدمه چینی برای اقدام نظامی احتمالی در یمن و تغییر دادن  شرایط جنگ به سعود محور آمریکایی –سعودی
ارسال نظرات