خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز صورت گرفت

تشییع پیکر روحانی شهید مدافع حرم در قم

مراسم تشییع و وداع شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده از روحانیان مدافع حرم و چهار شهید از تیپ زینبیون در قم با حضور جمعی از علما و فضلا در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۲۷۹۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تشییع حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده از روحانیان مدافع حرم پیش از ظهر امروز از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم، جمعی از فضلا و روحانیون و عموم مردم متدین قم پیکر این شهید والا مقام را همراهی می‌کردند و در پایان آیت‌الله نوری همدانی بر پیکر این شهید به اقامه نماز پرداخت.

همچنین در این مراسم پیکر شهیدان سید علی حسینی، سید ساجد حسین، سید محسن حسن و شبیر حسین از تیپ زینبیون نیز با حضور مردم قم تشییع شده و پس از اقامه نماز این شهدا در قطعه 31 بهشت معصومه به خاک سپرده شدند.

حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شده بود، یازدهم محرم در سن 22 سالگی در سومین اعزام خود در منطقه ریف حماء به آرزوی دیرینه خود رسید و با لبیک به دعوت حق، عروج کرد.

این روحانی مبارز ساکن روستای حجت‌آباد از توابع انار استان کرمان بود که برای تحصیل در مدرسه علمیه آیت‌الله خوانساری رهسپار قم شده بود.
ارسال نظرات