در جلسه مدیریت بحران شهرستان خمین مطرح شد

لزوم دفاع و آمادگی در برابر دشمن

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه بر لزوم دفاع و آمادگی دفاعی در برابر دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۰۹۳
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در جلسه مدیریت بحران شهرستان با محوریت رزمایش دفاع از کوی و برزن، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالتی به وقوع پیوست که با شعار الهام گرفته از قرآن کریم "نه شرقی نه غربی" آغاز شد.

وی افزود: بدون شک وقتی یک کشور نوپا با تفکر الهی و ضد استکباری و با شعار محوری "لا یَظلمون و لا یُظلمون" در هر جای دنیا بخواهد عرض اندام کند، استکبار جهانی سکوت نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به هر ترفند و مکری دست می‌زند و ما بایستی در مقابله با این توطئه‌ها ضمن هوشیاری بنیه دفاعی خود را تقویت کرده و همواره آمادگی رزمی را در دستور کار قرار دهیم، زیرا اگر ملتی از تقویت آمادگی دفاعی خود غفلت کند، باید به ذلت و خواری تن دهد.

سرگرد پاسدار مهجوری افزود: رزمایش دفاع از کوی و برزن شهرستان زرندیه با همکاری دستگاههای امنیتی، قضایی و دولتی در تاریخ‌های 29 و 30 مهرماه همزمان در سراسر استان مرکزی، جامعیت پیدا خواهد کرد و هدف از برگزاری این رزمایش این است که بتوانیم با حفظ آمادگی رزمی از آزادگی خود به خوبی دفاع کنیم.

وی افزود: این توانمندی‌ها سبب پیشگیری از هرگونه خشونت و تجاوزی می‌شود و هر هزینه‌ای در مسیر تقویت آمادگی دفاعی کشور مانع تجاوز دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس پیام‌های متعددی به جهان دارد و یکی از مهمترین این پیام‌ها این است که ما از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم و همیشه آماده‌ایم و منتظر امر رهبر هستیم تا انشا الله این تلاش‌ها به آزادی قدس شریف منتهی شود.

در ادمه این جلسه سرهنگ پاسدار زبیدانی جانشین عملیات بسیج کشور گفت: آمادگی نیروها برای دفاع از کشور امری انکار ناپذیر است؛ بایستی تلاش شود در مقابل زیاده‌خواهی مستکبرین که برای سلب آزادی و اختیار انسان در تلاش هستند، روزبه‌روز قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم.

جانشین عملیات بسیج کشور ادامه داد:‌ زیاده‌خواهی‌های شیطان‌صفتان و مستکبران هیچگاه پایانی ندارد و آنها اگر سرزمینی را اشغال کنند، برای رسیدن به آمال پایان‌نیافتنی خود، ملت‌ها را در بند کرده و شکنجه می‌دهند؛ نمونه‌هایی از این دست را در رژیم گذشته و نیز تجاوزهایی که به سوریه، عراق و افغانستان، یمن و سایر کشورها شاهد بودیم.

سرهنگ پاسدار زبیدانی در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس یکی از راه‌های نمایش اقتدار بسیجیان کشورمان به دنیاست و برگزاری چنین رزمایشهایی، قدرتی بازدارنده ایجاد کرده و دشمن از همین حضور هراس دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات