خبرهای داغ:

بازدید 340 نفر از دانش آموزان پاوه از مناطق عملیاتی غرب

در بیست و چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران مقطعه متوسطه 340 دانش آموز از ناحیه پاوه و اورامانات عازم مناطق عملیاتی شدند.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۶۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: این دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور با استفاده از هفت دستگاه اتوبوس با بدرقه مسئولان شهرستان پاوه راهی مناطق جنگی سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب شدند و طی دو روز حضور در این مناطق از یادمانها و آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی از ادامه اعزامهای روزانه دانش آموزان خبر داد و گفت: این کاروان بیست و چهرمین کاروان راهیان نور دانش آموزی است که از مناطق عملیاتی غرب  بازدید می کنند و از ابتدای سال تحصیلی تا کنون بیش از 5 هزار دانش آموز کرمانشاهی به اردوی راهیان نور اعزام شده است.

 

این مسئول اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را مناسبترین راهکار در ترویج و پاسداری از ارزش های دفاع مقدس دانست و گفت: دانش آموزان در این سفر درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را در بازید از مناطق عملیاتی کشوربا مرور خاطرات شهدا و رزمندگان فرا می گیرند.

ارسال نظرات