خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در مراسم بدرقه:

اعزام بیش از 190 دانش آموز پسر به راهیان نور در مرحله اول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه دانش آموزان پسر طی دو محله به راهیان نور جنوب اعزام می شوندٰ گفت: در این مرحله تعداد 191نفر از دانش آموزان در قالب 4دستگاه اتوبوس اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۶۵۶۳۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فلاحی فرمانده ناحیه سپاه بیرجند ظهر امروز در محل اعزام دانش اموزان پسر در جمع مسئولین و دانش اموزان اظهارداشت: باید از فرهنگ دفاع مقدس بهترین استفاده را ببریم.

وی افزود: دشمن شناسی و بصیرت افزایی را در مقابل دشمن و آموزه های هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم.
 
فلاحی با اشاره به برگزاری نماز اول وقت  و جماعت در اردوی راهیان نور عنوان کرد: با شهدا عهد ببندیم تا توجه به نماز اول وقت بخصوص خواندن نماز جماعت داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پسر طی دو محله به راهیان نور جنوب اعزام می شوندٰ گفت:  در این مرحله تعداد 191نفر از دانش آموزان در قالب 4دستگاه اتوبوس اعزام میشوند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در مرحله دوم 5دستگاه اتوبوس از دانش آموزان پسراعزام خواهندشدٰ افزود: دانش آموزان از یادوانهای شلمچه، هویزه، طلائیه؛ اهواز، خرمشهر و ابادان بازدید خواهند کرد.


وی مهمترین هدف این اردوها را احیاء روحیه شهادت طلبی و ایثار دانست و گفت: روحانیٰ یک نفرمسئول، راوی و مربی همراه هر یک از اتوبوس ها می باشد.


فلاحی بر نظم و انظباط، استفاده لازم از فضای مناطق عملیاتی؛توجه به نماز اول وقت، وهمکاری کردن با عوامل این اردو را از دانش آموزان خواست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها