خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد گلستان؛

76درصد حامیان ایتام گلستان بومی هستند/کمک ۳۰میلیارد ریالی حامیان به ایتام

حامیان بیش از ۲۵ میلیارد ریال بصورت نقدی و ۵ میلیارد ریال غیر نقدی و در قالب جهیزیه، تحصیل، مسکن، معیشت، سبد غذایی و دیگر موارد در مدت شش ماهه سال جاری به ایتام گلستانی مساعدت کردند.
کد خبر: ۸۷۶۶۲۲۴
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

نیکوکاران در طرح اکرام ایتام و محسنین، می توانند با حداقل پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان، حمایت مالی از کودکان بی سرپرست و ایتام را عهده دار شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امان الله حسین پور مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار کرد:: ۲۰ هزار و ۵۹ حامی سرپرستی ایتام گلستان را بر عهده دارند که از این تعداد ۷۶ درصد معادل ۱۲ هزار و ۳۶۱ نفر بومی هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در راستای جذب حامیان بومی از اولویت‌های کمیته امداد در استان است که به صورت ویژه در قالب برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: این نهاد برای جذب حامی ایتام و مددجویان طرح محسنین اقدامات موثری را در طول سال انجام می دهد و در این خصوص به پیشرفت های خوبی دست یافته است.

حسین پور با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف مشارکت خیرین و نیکوکاران در مساعدت مادی معنوی ایتام فرزندان فاقد پدر و مادر و یا پدر شکل گرفته گفت: هر فرد نیک اندیش می‌تواند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و واریز ماهانه ۳۰۰ هزار ریال به حساب آنان به این طرح آسمانی بپیوندد.

وی افزود: برای اینکه حامیان به آسانی بتوانند واریز کمک های خود را برای ایتام داشته باشند این نهاد سامانه آنی پرداخت #۰۰۳۸*۷۴۱* را در اختیار حامیان طرح اکرام قرار داده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه حامیان ایتام علاوه بر واریز مساعدت های ماهانه کمک هایی نیز بصورت موردی انجام می دهند، بیان کرد: حامیان  بیش از ۲۵ میلیارد ریال بصورت نقدی و ۵ میلیارد ریال غیر نقدی و در قالب جهیزیه، تحصیل، مسکن، معیشت، سبد غذایی و دیگر موارد در مدت شش ماهه سال جاری به ایتام  گلستانی مساعدت کردند.

حسین پور با اشاره به اینکه کمک های خیران در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: کمیته امداد با بهره مندی از ظرفیت خیران تمام تلاش خود را به کار بسته تا بتواند بخشی از مشکلات خانواده های ایتام را مرتفع سازد و در این خصوص کمک های خوبی برای تهیه مسکن، طرح آتیه، تحصیل و دیگر نیازهای ضروری این خانواده ها انجام شده است تا امروز ما شاهد موفقیت های این فرزندان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی باشیم.

وی ادامه داد: جلب اعتماد و جذب مشارکت‌های مردمی بزرگ‌ترین سرمایه برای این نهاد حمایتی محسوب می‌شود که برای حفظ این سرمایه باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها