خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه خبر داد؛

کاروان دانشگاهیان استان به پیاده روی بزرگ اربعین اعزام می شوند

مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه در خصوص خروج دانشجویان مشمولی که قصد حضور در اربعین امام حسین (ع) را دارند، گفت: متقاضیان اخذ مجوز خروج از کشور (بدون گذاشتن وثیقه) برای ایام اربعین، در اصرع وقت نسبت به تحویل فرم تعهدنامه محضری به دفتر بسیج دانشگاه یا ناحیه بسیج دانشجویی نسبت به هماهنگی مجوز خروج از كشور اقدام کنند.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۸۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
عباس اخلاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در خصوص خروج دانشجویان مشمول که قصد زیارت اربعین را دارند،اظهار داشت: دانشجویان مشمولی كه معافیت تحصیلی استفاده می کنند و قصد زیارت اربعین را دارند، قبل از اقدام برای دریافت گذرنامه، باید نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.
 

  مسئول بسیج دانشجویی کرمانشاه افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده با نهاد رهبری و حوزه نظام وظیفه کلیه دانشجویان برادرمی توانند با گواهی اشتغال به تحصیل ، تکمیل فرم و تعهد نامه محضری به زیارت اربعین اعزام شوند.
 

اخلاقی گفت: متقاضیان برای اخذ مجوز خروج از کشور (بدون گذاشتن وثیقه) برای ایام اربعین، در اصرع وقت با تحویل فرم تعهدنامه محضری به دفتر بسیج دانشگاه یا ناحیه بسیج دانشجویی نسبت به هماهنگی مجوز خروج از كشور اقدام کنند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خطاب به دانشجویان تاکید کرد و افزود: با توجه به حجم بالای متقاضیان و زمان بَر بودن اخذ مجوزخروج، دانشجویان (بویژه عزیزانی که گذرنامه ندارند) هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و تحویل تعهدنامه اقدام نمایند.
 

وی در ادامه گفت: بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با همکاری برخی از نهادهای استان و کشور موکب های اربعین  را  در راستای خدمات دهی به زائران امام حسین(ع) برپا می کند.
 

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: دانشجویان برخی از دانشگاه های استان درغالب کاروان اعزام می شوند و به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب تر دانشجویان، در حال مذاکره برای خروج این عزیزان از یک مرزهستیم.


اخلاقی  در ادامه به ریاست دانشگاه ها برای برپایی موکب دراستان اعلام آمادگی کرد و افزود: برای برپایی موکب در استان منتظر اعلام همکاری ریاست دانشگاه ها هستیم و البته برای زائران کربلا و نجف هم اسکان هماهنگ شده است.
 

اخلاقی درپایان به مسئولین حوزه ها و مسئولین کاروان های دانشجویی خاطر نشان کرد و گفت: مسئولین حوزه‌های بسیج دانشگاه‌ها ومسئولین کاروان‌های دانشجویی که تعهدنامه‌های دانشجویان متقاضی دانشگاه یا كاروان را جمع‌آوری کرده اند در اصرع وقت به ناحیه دانشجویی تحویل دهند.
ارسال نظرات