خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

دعوت آحاد جامعه برای حضور گسترده در روز 13 آبان از مساجد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 13 آبان روز استکبار ستیزی است که در این روز نه تنها دانش آموزان بلکه آحاد جامعه باید شرکت کنند که مراسم این روز با شکوه خاص و با حضور حداکثری مردم برگزار شود .
کد خبر: ۸۷۶۸۲۶۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی صبح امروز در همایش فعالین مساجد شهرستان بیرجند که در سالروز فرمان رهبر انقلاب برای تشکیل کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد در مجتمع غدیر برگزار شد، اظهارداشت: درخواست ما از ائمه جماعات مساجد این است که در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امامان جمعه موضوع آسیب های اجتماعی در جامعه را به مردم تذکر دهند اضافه کرد: موضوع طلاق قبح آن شکسته نشود و در جامعه رواج پیدا نکند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند عنوان کرد: از دیگر آسیب های اجتماعی که باید ائمه جماعات در بین دو نماز و در پایگاه های بسیج مطرح شود موضوع اعتیاد است.

وی ادامه داد: ما امسال در مناطق آلوده به معتادان به مواد مخدر طرحی داریم که نقاط قوت و ضعف را شناسایی و در صدد پیشگیری از این آسیب جدی و خانمان سوز برمی آییم و کارهای اولیه آن در حال اجرا است.

فلاحی افزود: شبکه های مجازی و ماهواره موضوع دیگری است که باید علاوه بر حذف ماهواره از زندگی مردم، استفاده درست از شبکه های مجازی و اینترنت نیز برای مراقبت از جوانان و نوجوانان لازم است در جامعه سواد رسانه ای را بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم هایی که در پیش داریم 13 آبان و روز استکبار ستیزی است که در این روز نه تنها دانش آموزان بلکه آحاد جامعه باید شرکت کنند که مراسم این روز با شکوه خاص و با حضور حداکثری مردم برگزار شود .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند اضافه کرد: از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد درخواست داریم که برای حضور پر شور و گسترده خواهران و برادران مسلمان در این مراسم تاکید کنند.

وی تاکید کرد: مناسبت بعدی نزدیک شدن به هفته بسیج است که همه پایگاه ها و رده های مقاومت بسیج در این هفته برنامه دارند و باید سعی شود که بسیج و برنامه ها و فعالیت هایش از زبان افراد دیگر به مردم معرفی شود.

فلاحی متذکر شد: حتما در این ایام برنامه های خوب و در شان بسیج اجرا شود و مناسبت دیگر در این هفته اربعین حسینی است که باید برنامه های هفته بسیج با آن سنجیده شود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند گفت: 5 آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین، جمعه است از این رو برنامه محوری برای فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد که با شکوهی خاص همه ساله اجرا می شود همایش بزرگ تجدید میثاق بسیجیان با ولایت است در روز 4 آذر در حسینیه جماران برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها