امام جمعه شربیان:

قوه قضائیه باید با اخلالگران و حقوق بگیران غیرمنصف برخورد شدید کنند

امام جمعه شربیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با در خواست از قوه قضائیه برای برخورد شدید با اخلالگران و حقوق بگیران غیرمنصف، گفت: این انتظار و خواست همه مردم از مسئولان است چراکه این افراد، لیاقت و صلاحیت مسئولیت پذیری در کشور را ندارند.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۳۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری با اشاره به دشمنی امریکا با ایران، هدف اصلی آن ها را در منطقه و جهان حفظ منافع پوشالی و خودساخته خود دانست.

وی افزود: آزادی بیان، حقوق بشر، صلح و...تنها نقابی است برچهره این کشور تا ماهیت پلید دولت امریکا بر افکار عمومی هویدا نشود .

حجت الاسلام منصوری اظهار داشت: امریکا همه تلاش و امکانات خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار گرفته ولی از سوی دیگر ایران مقتدرانه و هوشیارانه در برابر این هجمه ها مقاومت کرده و توانسته است دشمنان قسم خورده به ویژه امریکایی ها را ناکام گذارد.

خطیب نماز جمعه شربیان، سازمان ملل را مجری اجرای مقاصد ابرقدرتها عنوان و بیان کرد: سازمان های دست نشانده قدرت های بزرگ بویژه امریکا با اسم بی محتوای شورای امنیت و عفو بین المللی و حقوق بشر و از این قبیل مجری احکام و مقاصد آن ها و مامور محکوم کردن مستعضعفان و مظلومان جهان به نفع قدرت های بزرگ هستند .

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما، از عموم مردم خواست با مصرف بهینه گاز، در مصرف آن صرفه جویی کنند تا نه تنها با قطعی گاز مواجه نشویم بلکه دیگر نقاط کشور نیز دچار مشکل نشوند.

امام جمعه شربیان در بخش پایانی سخنان خود و با تاکید به اهمیت نماز جمعه، بیان داشت: نماز جمعه خدمت به آگاهی سراسری ملت است که به وسیله خطیب جمعه، اوضاع و احوال سیاسی برای آن ها تشریح و تبیین می شود.

حجت الاسلام منصوری با توجه به نزدیکی حرکت کاروان های اربعین حسینی، از زائران اربعین امام حسین(ع) خواست با مراقبت از کلاهبردان وشیادان، با گذرنامه وارد کشور عراق شده و حتما با کاروان های مجاز وارد عراق شوند و موقع زیارت آداب و اخلاق زیارت را رعایت کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار