خبرهای داغ:
نماینده مردم قم:

جلسه مجمع نمایندگان استان قم در آینده نزدیک برگزار می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدا قرار بر آن بوده که این مجمع حداقل ماهی یک‌بار یا در اتفاقات خاص جلسه‌ای فوق‌العاده داشته باشند، لذا در آینده نزدیک شاهد برگزاری دوباره این مجمع خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۱۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه مجمع نمایندگان استان قم، اظهار داشت: بعد از پایان انتخابات و به دلیل اینکه در دوره قبلی این جلسات به‌صورت منظم برگزار نمی‌شد، بنده پیشنهاد دادم این جلسات به‌صورت ماهانه و منظم برپا شود.

وی بابیان اینکه منافع ملی و استانی بر تفاوت نظرها مقدم‌تر است، افزود: نباید به خاطر تفاوت دیدگاه‌ها در تأمین منافع مردم کم بگذاریم و خوشبختانه هر سه نماینده قم در مجلس شورای اسلامی بر برپایی منظم مجمع نمایندگان استان تأکیددارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برپایی سه جلسه مجمع نمایندگان استان قم، خاطرنشان کرد: مجلس دوره جدید از خردادماه به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است و اگر تعطیلی یک‌ماهه مجلس را آن کم کنیم در چهار ماه سه جلسه مجمع نمایندگان استان قم برگزارشده است.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات منظم ماهیانه مجمع نمایندگان استان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چون از ابتدا قرار بر آن بوده که این مجمع حداقل ماهی یک‌بار یا در اتفاقات خاص جلسه‌ای فوق‌العاده داشته باشند لذا در آینده نزدیک شاهد برپایی دوباره این مجمع خواهیم بود.

ذوالنور اضافه کرد: هدف از برپایی مجمع نمایندگان استان خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم و استان است و جلسات این مجمع با همان قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات