خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن؛

روحیه استکبارستیزی همواره در نسل های ایران اسلامی زنده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: 13 آبان نقطعه عطفی در تاریخ کشور است که برای ما و دشمنان اسلام مهم است لذا مهمترین پیام انقلاب اسلامی به جهانیان این است که هنوز روحیه استکبار ستیزی در میان نسل های ایران اسلامی زنده است.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۸۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، در آستانه روز ملی استکبارستیزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بسیج اظهار داشت:13  آبان روز مبارزه و قیام دانش آموزان و دانشجویان بیدار و آگاه بر علیه شاه و حامیان آنان به ویژه استکبار جهانی است و این نشان از آگاهی و تعهد این قشر جوان دارد .

حجت الاسلام کوهستانی با یادآوری نقش جوانان در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود : جوانان بیدار ایرانی چه در زمان شاه ملعون و چه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راه تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و در خط امام ( ره ) از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و امروز نیز به همان اندازه اثرگذار و فعال در عرصه های مختلف هستند .

وی تصریح کرد:روز 13 آبان یادآور حرکت های مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار جهانی یعنی آمریکا نقش اساسی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن اذعان داشت : دانش آموزان و دانشجویان بیدار در سالروز تبعید امام ( ره ) ضمن اعتراض به دخالت آمریکا،زمینه رسوایی و اخراج استکبار جهانی از ایران را فراهم آوردند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: مبارزه با سلطه جزء مبانی انقلاب اسلامی است چرا که ائمه اطهار ( ع ) همیشه با ظلم و طاغوت در مبارزه بودند .

کوهستانی خاطر نشان کرد:13آبان نقطعه عطفی در تاریخ کشور است که برای ما و هم برای دشمن مهم است لذا مهمترین پیام انقلاب اسلامی به جهانیان این است که هنوز روحیه استکبار ستیزی در میان نسل های ایران اسلامی زنده است لذا بی توجهی به این مساله موجب امیدواری دشمنی است که لانه جاسوسی اش در ایران از بین رفت .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها