خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین:

دانش آموزان از قاسم ابن الحسن(ع) الگو می گیرند/ تکلیف گرایی و ولایت مداری از راههای مقابله با نفوذ دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه دانش آموزان با تاسی از قاسم ابن الحسن(ع) الگو می گیرند، گفت: یادگیری علم، افزایش باورها ، تکلیف گرایی، مقابله با سلطه گری و ولایت مداری از راههای مقابله با نفوذ استکبار جهانی می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۰۲۴۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

حمید رضا برات زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموز به نقش دانش آموزان در مقابل نفوذ دشمن اشاره و اظهارداشت: دانش آموزان نقش بی بدیل و انکارناپذیری در برابر استکبار جهانی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه شهدای دانش آموز با تاسی از قاسم ابن الحسن(علیه السلام) این شهید 13ساله اقتدا کردند، گفت: 36هزار شهید دانش آموز نقش اساسی و مهم هم در انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس داشتند که برای ما این نسل مهم و اثر گذار می باشد.

شهید فهمیده اولویت زندگیش را دفاع از اسلام قرار داد

وی با بیان اینکه بسیج ثمره عشورا و محرم وصفر است؛ افزود: آنچه که ما داریم همانند شهید فهمیده که اولویت را در دفاع از انقلاب قرار داد ودر این راه به شهادت رسید الگوی آن برگرفته از فرهنگ عاشورا می باشد.

برات زاده ادامه داد: الگوهای دفاع مقدس شهیدان محمد حسین فهمیده؛ بهنام محمدی برای دانش آموزان ما هستند.

امروز خاک ریز دشمن مدرسه و خیابان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه می توان ضمن کنترل فضای مجازی وتبدیل کردن آن از تهدید به فرصت بهترین استفاده را انجام داد؛ گفت: امروز خاک ریز دشمن در مدرسه؛ خیابان است وباید مراقب این خاک ریز ها باشیم.

وی با اشاره به منویات امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص نفوذ دشمن ونقش دانش آموزان برای مقابله باآن اظهارداشت: دانش آموز تکلیف دارد برای همین 36هزار شهید دانش آموز جان خود را برای انقلاب، دفاع از اسلام و مقابله با استکبار جهانی فدا کردند.

برات زاده با اشاره به اینکه همه دانش آموزان و دانش جویان که در مراکز آموزشی و دانشگاهی مشغول تحصیل هستند باید علم بیاموزند ، گفت: یادگیری علم، تمرین و افزایش باورهای دینی ، تکلیف گرایی، مقابله با سلطه گری و تمرین برای پیاده کردن منویات امام خامنه ای(حفظه الله) نیز از راههای مقابله با دشمنان و استکبار جهانی می باشد.

برگزاری 20برنامه محوری در هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به برنامه های هفته استکبار ستیزی و بسیج دانش اموزی در قاین گفت: در طول این هفته 20برنامه فرهنگی؛ بصیرتی؛ ورزشی در سطح مدارس این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش اموزی دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی است، افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، میغات صالحین، حضور سازمان یافته دانش آموزان بسیجی در نماز جمعه ، اعزام سخنران به مدارس ، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت از برنامه های این هفته بوده است.

برات زاده تقدیر از برگزیدگان لیگ برتر پایا را از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد و عنوان کرد: این گروه علمی از به نمایندگی از خراسان جنوبی شهرستان قاین به کشور اعزام شدند که در این مسابقه مقام دوم کشوری را کسب کرده اند.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان شریعتی

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی پینگ پنگ، فوتسال و والیبال، برگزاری یادواره 6شهدای دانش آموز دبیرستان شریعتی، تجمع دانش آموزان آریانشهر، دوی رهروان ولایت، اجتماع دانش آموزان اسفدن، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء و راهپیمایی 13آبان از جمله برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها