خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده فردوس خبر داد

اعزام 160 دانش آموز از فردوس به راهیان نور

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده فردوس گفت: 160 دانش آموز پسر بسیجی به مدت 6 روز و در قالب 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شذند .
کد خبر: ۸۷۷۰۷۸۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا شهریاری در  مراسم اعزام راهیان نور بسیج دانش آموزی، با اشاره به اهداف مهم این ماموریت فرهنگی زیارتی در تربیت دانش آموزان انقلابی اظهارداشت: اعزام دانش آموزان پسر این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارزش‌های دفاع مقدس و درس آمادگی دفاعی با عنوان «دانش آموز انقلابی نماد استکبارستیزی»انجام شد.

وی افزود : تعداد 160 دانش آموزان پسر در قالب چهار دستگاه اتوبوس و به مدت 6 روز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند .
 
فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده  خاطرنشان کرد: این حرکت ارزشی، فرهنگی و تربیتی همه ساله برای افسران جنگ نرم دانش آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می شود که دانش آموزان با زیارت یادمان های شهدای ابا نقش معنوی شهدا، فداکاری رزمندگان اسلام، ایثارگران و فرهنگ ناب بسیجی بیشتر آشنا می شوند.
 
برای ادامه راه شهیدان از روح مطهر آنها استمداد بطلبیم

 حجت‌الاسلام قاسم شهریاری امام جمعه موقت فردوس در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با بیان اینکه این یک سفر سیاحتی نیست اظهار داشت: شما در این سفر درسهایی که شهدا به ما دادند را به صورت عملی مشاهده خواهید کرد و تمام تلاشتان باید این باشد تا توشه‌ای معنوی برای خود از این سفر برگیرید.

وی تصریح کرد: سعی کنید تا در این سفر از اشتغال به کارهای جانبی پرهیز کنید و از اصل موضوع که هدف شماست غافل نشوید.

شهریاری خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: حماسه‌های به یاد ماندنی که رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی آفریدند را اگر به درستی فرا گیرید ساخته خواهید شد.

امام جمعه موقت فردوس عنوان کرد: اگر با چشم بصیرت به این سرزمینهایی که متبرک به خون پاک شهدا است بنگرید امدادهای غیبی زیادی را مشاهده خواهید کرد و برای ادامه راه شهدا از روح مطهر این عزیزان که ناظر بر اعمال ما است استمداد بگیرید.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها