خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کوهرنگ خبر داد:

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 در شهرستان کوهرنگ برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس 5 ( فدائیان حسینی ) با حضور بسیجیان گردانهای امام حسین (علیه السلام) شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۰۸۱۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با اعلام خبر برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 5 در این شهرستان، هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای توان رزمی و آمادگی دفاعی بسیجیان با رویکرد دفاع از کوی و برزن عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری، افزود: ارتقاء سطح آمادگی رزمی و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان کوهرنگ در دفاع از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب از دیگر اهداف این رزمایش بزرگ است که به صورت همزمان با چند استان دیگر در چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ برگزار می شود.

وی، ادامه داد: این رزمایش با شعار اقتدار، بصیرت ، بیعت با ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری در منطقه عمومی میهه برگزار می شود.

فرمانده سپاه کوهرنگ یادآور شد: در مکان این رزمایش علاوه بر برگزاری تمرینات نظامی، برنامه های عقیدتی سیاسی و فرهنگی، صبحگاه مشترک، محفل شب خاطره ، ادعیه و مناجات نیز برگزار می شود.

نظری در تشرح بیشتر این رزمایش افزود: کلیه بسیجیان تمرینات تاکتیکی، رزم شبانه ، سلاح شناسی و آموزش های لازم در خصوص حرکات رزمی و نظامی را تجربه خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، اقتدار و صلابت کشور را در گرو آمادگی روزافزون نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: نیروی نظامی باید از توان رزمی و دفاعی بالایی برخوردار باشد تا در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن بتواند در همه حال از کشور دفاع کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار