خبرهای داغ:
به مناسبت یوم ا... 13 آبان؛

بیانیه سازمان های بسیج مهندسین استان گلستان

به مناسبت یوم ا... 13 آبان سازمان های بسیج مهندسین استان گلستان بیانیه ای را صادر نمودند.
کد خبر: ۸۷۷۱۶۸۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان صبح امروز سازمان های بسیج مهندسین(عمران و معماری- کشاورزی و منابع طبیعی – صنعتی) استان گلستان به مناسبت یوم ا... 13 آبان بیانیه ایی را به شرح ذیل صادر نمودند:
                                                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان‌ماه صرفاً یک رویداد تاریخی نیست بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تأثیرگذار است. بزرگداشت یوم الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با هدف اعلام برائت و بیزاری از دشمنان اسلام با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و یزیدیان زمان، اسرائیل و آل سعود ظالم و جنایت کار است. در سیزده آبان، مردم ایران خود را باورکردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده¬ای کج‌اندیش و کوته فکر هم چون کوهی استوار است،«کاهی» بیش نیست.
پیام ۱۳ آبان ماه حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا است. فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در روند اجرای برجام و تحقق اقتصاد مقاومتی اقتضا می‌کند ضمن پاسخگویی به موقع و مقتدرانه به اظهارات مداخله جویانه و فریب‌کارانه مقامات آمریکایی و مصونیت‌سازی جامعه و افکار عمومی نسبت به خط نفوذ، تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه و بالفعل ملی به گونه‌ای هوشمندانه در چارچوب نقشه راه ترسیم شده به کار گرفته شود تا دشمن همچنان ناامید و مغلوب اراده ایرانی باشد و ملت ایران در طول سه دهه گذشته ثابت کرده است که هرگز صحنه‌ حضور را خالی نمی‌گذارد.
ما جامعه بسیج مهندسین به همراه سایر متخصصین متعهد، آزاده و دلسوز ایران اسلامی با الهام از آموزه های ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور و گسترده در آئین‌ها و مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمانهای امام (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از مدافعان حریم اهل بیت و تاکید بر هوشیاری ملت با بصیرت و همیشه در صحنه اعلام می‌داریم ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و در راس آنها استکبارستیزی و استقلال طلبی کوتاه نیامده و آمریکا؛ این جرثومه فساد را عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام‌ و انقلاب اسلامی می‌دانیم و به هیچ جریانی اجازه نخواهیم داد با طرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین ملت خدشه‌ای وارد سازد و با عزم انقلابی و جهادی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداشته و در این راستا رهنمودها، منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله العالی) را به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) قرار می‌دهیم.
سازمان های بسیج مهندسین استان، از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان،به ویژه قشر مهندسین دعوت نموده تا با حضور قدرتمند خود در این روز بزرگ که روز مبارزه با استکبار جهانی است شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند که این اقدام موجب دلگرمی و قوت قلب تمام مظلومان جهان خواهد شد. به امید پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم، انشاء اله.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
آبا‌ن‌ماه 1395 هجری شمسی- صفر1438  هجری قمری
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها