شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان با فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در ۵۰ نقطه استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۸۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، ۱۳ آبان برگ‌ زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که بادستگیری و تبعید امام راحل گویی آتشی در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد.
در این اطلاعیه آمده است: در صحنه حوادث و رخدادهای۱۳ آبان، مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

 در این اطلاعیه آمده است: این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است که در آن دستگیری و تبعید امام راحل در پی افشاگری و مخالفت با تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همچنین شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز ضداستکباری زمینه ساز شد تا با تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان، معمار کبیر انقلاب آنرا انقلاب دوم و با اهمیت‌تر از انقلاب نخست بنامد.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: مقاومت و ایستادگی در برابر نظام ظلم و تفکر استکباری، راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تبعیت از پیام های جاودان مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آموخته است.

این اطلاعیه اضافه کرده است: دشمنان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای مستکبر از آغاز نهضت امام‌خمینی (ره) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح‌ریزی توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه نمودن مبالغ هنگفت درصدد ریشه‌ کن کردن جمهوری اسلامی بوده اما به فضل خداوند و حضور با بصیرت مردم در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جزء افزایش نفرت و انزجار مردم ایران اسلامی نسبت به آمریکا و استحکام هر چه بیشتر شعار «مرگ بر آمریکا» بر جای نگذاشته است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: بی شک آمریکای جنایتکار، همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و ملت ایران به شمار می‌رود و سیاهه خباثت‌ها و جنایت‌های کاخ سفید پیمان‌شکنی و اعتمادناپذیری هیئت حاکمه آن را تأیید می‌کند.

در بخش پایانی این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اقشار و آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی بویژه نسل بالنده و آینده‌ساز جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب گرانقدر، دعوت بعمل آورده است تا با حضور پرشور و معنوی در مراسم ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان فریاد رسای " مرگ بر آمریکا " ، " مرگ بر اسرائیل " و" هیهات منالذله " سرداده و با آرمانهای والای امام راحل و رهبری معظم انقلاب تجدید بیت نمایند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان در شهر اراک، از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳/آبان/۱۳۹۵ با حضور اقشار مردم شریف و ولایتمدار در مصلای بیت المقدس در 50 نقطه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات