خبرهای داغ:
گزارش تصویری

طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در راهپیمایی 13آبان قاینات

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا درقاینات برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سیزدهم آبان ماه امسال علاوه بر اینکه وقایع بزرگ و تاریخ‌سازی چون «تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی توسط دژخیمان رژیم شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با اراده دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» را یادآوری می‌کند، در تلاقی با عاشورای حسین بن علی(ع) ذلت‌ناپذیری و ظلم‌ستیزی ملت ایران و اظهار نفرت آنان از جنایات نظام ظالم و یزیدی آمریکا و هم‌پیمانان غربی و منطقه‌ای واشنگتن را تبلور می‌بخشد.

امروز ملت شهیدپرور ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، با فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر و نفرت خود را از قدرت‌های استکباری نشان دادند.

راهپیمایان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست‌های ظلم و جور در جهان و منطقه ابراز داشتند.

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه قاین همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با فریاد "مرگ برآمریکا"و"مرگ بر اسرائیل" حماسه ای دیگر از استکبار ستیزی و آرمان‌خواهی را در تاریخ سراسر افتخار خود خلق کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها