خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان؛

13 آبان نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا می باشد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان گفت:این حضور نه‌ تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است بلکه نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۴۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان، امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستان گرگان، در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد:13 آبان نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و نشانه روحیه انقلابی و بسیجی جوانان ماست.

وی افزود: روز ملی استکبار جهانی یکی از مواردی است که دشمنان نسبت به آن حساسیت دارند و آنها از حضور مردم در صحنه و آگاهی مردم نسبت به ظلم و ستمی که انجام می دهند می ترسند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه آگاهی و علم بزرگترین حربه در برابر استکبار جهانی است، افزود: این تجمعات و حضور مردم بعد از 38 سال یک اثر مهم دارد و آن این است که آگاهی و بصیرت مردم نسبت به استکبار جهانی بیشتر می شود.

جعفری ادامه داد: روز ملی استکبار ستیزی روزی است که مایه امید بخشی به ملت های مظلومی است که امروز به تاثی از انقلاب اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی مقاومت می کنند .

وی با اشاره به تولی و تبری گفت: هر مسلمانی باید با اهل حق دوستی کند و از اهل باطل بیزاری بجوید لذا تبری جستن از دشمنان و سران شرک و کفر که امروز نمادش در آمریکا  واسرائیل می باشد واجب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان بیان کرد: 13 آبان روزی است که بار دیگر مردم ایران با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می کنند.

جعفری با بیان حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اذعان کرد: این حضور نه‌ تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است بلکه نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این راهپیمایی اثبات حضور مردم در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب و راه شهیدان و امام خمینی (ره) به‌تمامی کشورهای مستکبر جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها