خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

آشنایی دانش آموزان با آمریکا برعهده آموزش و پرورش است

امام جمعه فردوس گفت: بیش از 70 عنوان کتاب درباره جنایات آمریکا نوشته شده که آموزش و پرورش باید آن را در کتاب‌های درسی بگنجاند تا دانش‌آموزان با جنایات و خیانت‌های آمریکا آشنا شوند و حرف‌هایی را که در مورد آمریکا از زبان عده‌ای می‌شنوند به راحتی قبول نکنند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۸۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌ الاسلام‌  و المسلمین محمد رضا بابایی در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: برای تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از پدیده شوم طلاق باید قبل از ازدواج مشاوره صورت گیرد و زوجین از مشاوران مذهبی در ارتباط با ازدواج بهره بگیرند.

وی افزود: خانواده‌ها نباید فرزندان خود را پس از ازدواج رها کنند بلکه آنها در مسیر زندگی نیز به راهنمایی‌های والدین، مربیان و روحانیون نیاز دارند و چه بسا پس از ازدواج با مشکلات متعددی از جمله فشارهای اقتصادی مواجه شوند که نیاز به حمایت بزرگ‌ترها داشته باشند.

 آشنایی دانش آموزان جنایات و خیانت های آمریکا

امام جمعه فردوس با اشاره به راهپیمایی 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: اینکه عده‌ای تنها راه نجات کشور را مذاکره با آمریکا می‌دانند یک خطر بزرگ است چراکه بیش از 15 دلیل وجود دارد که آمریکا هرگز قصد سازش با ایران را ندارد و به دنبال دشمنی است.

بابایی یادآور شد: بیش از 70 عنوان کتاب درباره جنایات آمریکا نوشته شده که آموزش و پرورش باید آن را در کتاب‌های درسی بگنجاند تا دانش‌آموزان با جنایات و خیانت‌های آمریکا آشنا شوند و حرف‌هایی را که در مورد آمریکا از زبان عده‌ای می‌شنوند به راحتی قبول نکنند.

وی، ایجاد لانه جاسوسی، مصادر اموال ایران، کودتای نوژه، حمله نظامی به طبس، حمایت از صدام در جنگ هشت ساله، حمایت از منافقان، تأمین سلاح شیمیایی عراق، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس و نیز حمایت از فتنه 88 را از جمله جنایات و خیانت‌های آمریکا علیه ایران عنوان کرد.

 فرهنگ عمومی در جامعه در مسیر اسلامی  قرار گیرد

امام جمعه فردوس با اشاره به روز فرهنگ عمومی، گفت: فرهنگ عمومی یعنی آنچه باید در جامعه به عنوان عادت، رفتار و منش در نظر گرفته شود و آنچه از فرهنگ عمومی متأثر است در مسیر اسلامی باشد.

بابایی افزود: هرگاه بخواهند درباره یک جامعه قضاوت کنند به فرهنگ آن جامعه مراجعه می‌کنند و اگر در جامعه‌ای بدعت‌ها و خرافات رواج پیدا کند و ارزش‌های آن جامعه زیر سؤال برود، قطعاٌ به فرهنگ آن جامعه ضرر وارد می‌شود.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه  رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت  تنها به دلیل این بود که در چند ماه آخر دولت، بهانه‌ای نباشد که نمایندگان مجلس با دولت همکاری نکرده اند افزود : تدبیر مجلس این بود که با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، در چند ماه باقیمانده، دولت به‌گونه‌ای عمل کند که بتواند رضایت مردم را جلب و اوضاع را سروسامان بخشد.

برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور  نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

بابایی از برگزاری مراسم عزاداری در روز اربعین حسینی در محل امامزادگان فردوس خبر داد و گفت: عزاداران مسیر خیابان خرمشهر تا بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم (ع) را پیاده طی می‌کنند و در محل امامزادگان از سخنرانی آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها