خبرهای داغ:
13 آبان در جاجرم:

استکبارستیزی از مواضع اساسی و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

کد خبر: ۸۷۷۳۰۳۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج 13آبان در تاریخ ایران اسلامی نشان دهنده سه واقعه مهم است که در هر کدام ردپای مشهود آمریکای جنایت کار دیده می شود؛13 آبان، روز دستگیری و تبعید حضرت امام(ره)، روز کشتار دانش آموزان و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است. 13آبان سال 58یادآور حماسه بزرگ دانشجویان مسلمان پیروخط امام است که با شعارهای الله اکبر این مرکز جاسوسی سفارت خانه آمریکارا تسخیر کردند و ماهیت پلید آمریکا را به همگان نشان دادند.

در 13 آبان روز دانش‌آموز، روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه سابق جاسوسی آمریکا، دانش‌آموز و معلمان و فرهنگیان به همراه دگر اقشار مردم شهرستان جاجرم، امروز در راهپیمایی شرکت کردند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حمل دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضداستکباری، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعلام کردند.

 

 


یکی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم گفت: استکبارستیزی از مواضع اساسی و دقیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره بر این موضع الهی و قرآنی پایبند خواهیم بود.

وی در ادامه ابراز داشت: سابقه آمریکا نشان می دهد که قابل اعتماد نیست و نمی توان به سیاست های آمریکا دل خوش کرد،هرکس که به آمریکا اعتماد کند شکست می خورد به همین منظور ما امروز آمده ایم که پیرو خط رهبری هستیم و هرگز از آرمان های انقلاب کوتاه نمی آییم.

یکی از دانشجویان جاجرمی گفت: ما هرگز به آمریکا و اسرائیل اعتماد نمی کنیم و شعارمان همان حرف به یاد ماندنی حضرت امام است که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود:آمریکا و اسرائیل دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند که برای ضربه زدن به این انقلاب از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند اما ما جوانان نسل چهارم با حضورمان از آن ها اعلام برائت می کنیم.

این دانشجو ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی یکی رویدادهای بزرگ تاریخی که حضرت امام(ره) آن را انقلابی دیگر که مهم تر از انقلاب اول بود نامگذاری کردند.


محمد وارسته دانش‌آموز پایه چهارم گفت: ما دانش آموزان جاجرمی همیشه ادامه دهنده راه  دانش آموزان شهیدی چون حسین فهمیده هستیم. و با استکبار به مبارزه خواهیم پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار