خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه قم:

دانشگاه‌ها در توجه به مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی پیشگام باشند

رئیس دانشگاه قم گفت: یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها این است که نسبت به مسائل مبتلابه جامعه، منطقه و عرصه بین‌الملل توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۷۳۹۰۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز ظهر امروز در نشست مطبوعاتی همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل که با عنوان صلح و امنیت منطقه‌ای در سالن جلسات دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: همایش ملی ایران و حقوق بین‌الملل‌ به اهتمام معاونت پژوهشی و گروه حقوق بین‌المللی و دانشکده حقوق دانشگاه قم 19 آبان امسال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها این است که نسبت به مسائل مبتلابه جامعه، منطقه و بین‌المللی توجه داشته باشند.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه در این بخش دانشگاه قم نیز نسبت به نظام جمهوری اسلامی، حل مشکلات جامعه و منطقه تعهد و مسؤولیت سنگینی دارد، گفت: ‌بر همین اساس تصمیم‌گیری شد به کمک تخصص اساتید دانشگاه قم و گروه حقوق، این همایش برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف عمده این است که پیشگام بودن دانشگاه‌ها را حفظ کنیم و نشان دهیم برای مسائل منطقه‌ای به کمک اندوخته‌های اساتید و تعهد آنها می‌توانیم راه حل‌های قابل اجرا ارائه دهیم.

دیرباز یادآور شد:‌ اگر بتوانیم این کارآمدی دانشگاه و اساتید آن را در حل مسائل جامعه به لحاظ علمی و با توجه به تعهد نشان دهیم، به اهداف و رسالت‌های دانشگاه جامه عمل پوشانده‌ایم.
ارسال نظرات