خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور مطرح کرد:

ظلم و ستم های آمریکا به جامعه انسانی و جامعه اسلامی مهم ترین ادله چرایی مرگ برآمریکاست

کد خبر: ۸۷۷۵۳۰۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج : رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در اجتماع دانش آموزان و فرهنگیان اسفراین  با بیان اینکه استکبارستیزی ما تداوم خواهد داشت، افزود: چون ایمان داریم که آمریکا تغییر نکرده است اما تغییر شگرد و ماهیت داده است، لذا باید تا همیشه تاریخ استکبارستیزی را ادامه دهیم.

دکتر «رمضانیان» با اشاره به اینکه برخی گمان می کنند، آمریکا مشکل گشاست، خاطر نشان کرد: آمریکا به دلیل اینکه توان متحدسازی ملل و دولت ها را ندارد و نمی تواند حوادث را بعد از وقوع تا تداوم و استمرار مدیریت کند، نمی شود آن را یک ابرقدرت جهانی قلمداد کرد.

وی با اشاره به اعتراف جان کری مبنی بر تحریم های جدید علیه ایران حتی پس از برجام به بهانه دیگر از جمله فعالیت های موشکی، خاطر نشان کرد: آمریکا پس از انقلاب اسلامی با تمام وجود بدعهدی های خود علیه این نظام اسلامی را همراه خیانت های اساسی اش نموده است.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه نباید خیانت ها، خباثت ها، پلیدی ها و ناراستی های آمریکا علیه نظام اسلامی و جامعه انسانی فراموش شود، تصریح کرد: باید با روشنگری و تبیین ضمن معرفی حقیقت آمریکا به نسل آینده، دانش آموزانی در تراز اسلام، قرآن و انقلاب برای جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسفراین هم با تاکید بر لزوم فرهنگ استکبارستیزی، گفت: آمریکا در عرصه های گوناگون بدعهدی خود علیه جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است.

«محمد اکرامی فر» افزود: بدون شک باید رسالت آیندگان در مسیر تحقق فرهنگ استکبارستیزی بازخوانی و تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها